بررسی امکانات و ویژگی های هتل هرمز بندرعباس

بندرعباس شهری با تاریخ و فرهنگ غنی است که به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در خلیج فارس، از نظر اقتصادی و تجاری بسیار مهم می‌باشد. همچنین، این شهر دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی است
يکشنبه، 31 ارديبهشت 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
بررسی امکانات و ویژگی های هتل هرمز بندرعباس
بندرعباس یکی از شهرهای جنوبی ایران است که در استان هرمزگان قرار دارد. این شهر به عنوان یکی از مهمترین بنادر ایران شناخته می‌شود و در ساحل خلیج فارس واقع شده است. بندرعباس دارای آب و هوای گرم و خشک است و در طول سال به دلیل آفتاب زیاد، گرد و خاک بسیار زیادی دارد.

این شهر دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی است که برخی از آن‌ها عبارتند از: جزیره قشم، قلعه چاهک، موزه بحرانی، بازار قدیم بندرعباس و ... . این شهر از هتل‌های متنوعی نیز برخوردار می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل هرمز به عنوان هتل بندرعباس بپردازیم.
 

درباره هتل هرمز بندرعباس

هتل هرمز بندرعباس را باید از  جمله مجلل‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های ۵ ستاره بندرعباس معرفی کرد. هنگامیکه از شکوه و عظمت این هتل صحبت می‌کنیم، همه شگفت‌زده می‌شوند. مساحتی که این هتل دارد چیزی حدود ۵۰۰۰۰ مترمربع می‌باشد، و متشکل از ۷ طبقه و همچنین ۳۷۶ باب سوئیت و اتاق است. هرچند اتاق‌های سینیور از لحاظ متراژ بزرگ‌تر از اتاق‌های جونیور می‌باشند، با این حال از نظر کیفیت، نظافت و استاندار در یک سطح کیفی قرار می‌گیرند.

از لحاظ ظاهری هتل هرمز بندرعباس، بسیار شکیل و زیباست. نظر همه مسافران و گردشگران به‌محض ورود به این هتل جذاب، جلب آلاچیق‌های سنتی خواهد شد که در حیاط هتل بنا شده‌اند. شما این امکان را دارید تا بعد از رزرو اتاقتان در هتل، با هماهنگی پرسنل هتل، یکی از این آلاچیق‌ها را کرایه نمایید. می‌توانید  برای صرف شام با همراهانتان به آنجا تشریف ببرید.

پرسنل هتل با یک لباس محلی، سینی‌های مسی زیبایی را همراه خود برای شما می‌آورند که پر از غذاهای لذیذ و خوش‌طعم است. این غذاها با ظرافت بسیار هنرمندانه‌ای داخل سینی‌های مسی چیده می‌شوند. به علاوه، یک سماور سنتی بسیار زیبا نیز برای مشتریان فراهم شده که با زغال همیشه گرم و قابل استفاده می‌باشد.

 
بررسی امکانات و ویژگی های هتل هرمز بندرعباس



هرچقدر که از امکانات فوق‌العاده مجهز این هتل ۵ ستاره به شما بگوییم باز هم کافی نیست. می‌خواهیم قسمتی از بهترین آن‌ها را برای شما شرح دهیم. برای نمونه یک استخر سرپوشیده بسیار زیبا داخل هتل قرار دارد که  هر موقع هوس آب‌تنی کردید می‌توانید از این استخر استفاده کنید.

در این هتل علاوه بر استخر، یک سونا خشک جهت برطرف نمودن خستگی و فراموشی تمام دغدغه‌های روزانه‌تان وجود دارد.  این استخر کاملا رایگان بوده و هر موقع که خواستید می‌توانید از مزایای آن بهره‌مند گردید.

در یک روز بسیار خسته‌کننده و تکراری هیچ‌چیز نمی‌تواند لذت‌بخش‌تر از آب‌تنی در استخر هتل هرمز بندرعباس باشد. بدون شک سونا در رفع خستگی کمک می‌کند.


همه‌چیز در این هتل طوری طراحی شده است که شما ذره‌ای احساس دلتنگی و یا یکنواخت بودن نداشته باشید. برای نمونه در هتل هرمز بندرعباس یک باشگاه بیلیارد مجهز و مجلل وجود دارد که چنانچه به بیلیارد علاقه زیادی داشتید از این باشگاه می‌توانید استفاده کنید.

یک زمین تنیس نیز علاوه بر باشگاه بیلیارد، وجود دارد که با هماهنگی پرسنل مربوطه در یک تایم آزاد می‌توانید از لذت و هیجان بازی تنیس بهره‌مند گردید. به شما توصیه می‌کنیم چنانچه می‌خواهید از خواب راحتی در شب برخوردار باشید، پس از بازی تنیس حتما از استخر و سونای هتل هم استفاده کرده تا شب را با آرامش و راحتی کامل بخوابید.

 
بررسی امکانات و ویژگی های هتل هرمز بندرعباس


از دیگر خدمات خوب این هتل سرویس رایگان فرودگاهی آن می‌باشد. به عبارتی در اکثر مواقع برای همه‌ ما اتفاق می‌افتد که به خاطر آشنا نبودن با مقصد گردشگری‌ مدنظر، همیشه اضطراب اینکه چگونه هتل‌مان را پیدا کنیم، داریم. با این حال چنانچه شما از قبل هتل هرمز بندرعباس را رزرو کرده باشید، خیالتان راحت خواهد بود که یک تاکسی به همراه راننده‌ خود به دنبال شما می‌آید تا شما را به هتل هرمز منتقل نماید.

لابی، رستوران و کافی‌شاپی که هتل هرمز بندرعباس دارد بسیار زیبا و درجه‌یک می‌باشد. کیفیت غذاهای رستوران، خوراکی، نوشیدنی و دسرهای کافی‌شاپ بی‌نظیر است. به‌علاوه، سالن اجتماعات و کنفرانس هم در هتل هرمز بندرعباس وجود دارد.

برای نمونه در بعضی از موارد همچون تماشای فوتبال تیم ملی کشورمان، همه این امکان را دارند تا در سال اجتماعات جمع شده و دسته‌جمعی فوتبال ببینند.

موقعیتی که هتل هرمز بندرعباس دارد، بسیار خوب می‌باشد و دقیقا در مرکز شهر واقع شده است. از نظر دسترسی به نقاط مهم شهر و اماکن گردشگری هتل از امتیاز فوق‌العاه‌ای برخوردار می‌باشد. چرا که هتل فاصله بسیار اندکی با مواردی که ذکر شد داراست. شما به‌ سادگی می‌تواند در کمترین زمان ممکن هرکجا که علاقمند بودید بروید.

 
بررسی امکانات و ویژگی های هتل هرمز بندرعباس

فاصله هتل هرمز بندرعباس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

حالا که با این هتل خاص آشنا شدید و قصد رزرو آن را دارید، از جاذبه‌های نزدیک به آن نیز مطلع شوید.

شهربازی ستاره جنوب

فاصله تا شهربازی ستاره جنوب حدود ۹۸۷ متر می‌باشد. شهربازی سرپوشیده ستاره جنوب در واقع از معدود فضاهای تفریحی بندرعباس به شمار می‌آید که در طبقه آخر یک مجتمع تجاری با همین نام واقع شده است. در این شهربازی از امکانات بازی‌های کامپیوتری، بیلیارد و بولینگ برای کودکان و نوجوانان و همینطور سالن سینمایی و رستوران بهره‌مند خواهید شد.
 

معبد هندوها

فاصله تا معبد هندوها تقریبا ۱ کیلومتر است. معبد هندوها یا پرستشگاه بت گوران از جمله آثار تاریخی و مورد توجه شهر بندرعباس در جنوب کشور می‌باشد. ساختمان این معبد متشکل از یک اتاق چهار گوش میانی با یک گنبد است.

جنس این معبد باتوجه به موقعیت جغرافیایی که بندرعباس دارد، از ملات گل و ساروج، لاشه سنگ، سنگ‌های مرجانی می‌باشد. طرح این بنا بطور کامل تحت تاثیر معماری معابد هندی بوده که گنبد مقرنس شکل آن را از سایر گنبدها متمایز می‌سازد.
 

پارک ساحلی ولایت

فاصله تا پارک ساحلی ولایت ۹ کیلومتر است. پارک ساحلی ولایت بندرعباس از دیگر تفرجگاه‌های شهری این کلانشهر بوده که با منظره‌ای جالب رو به ساحل خلیج فارس، در کنار دو پارک غدیر و دولت واقع شده است. این پارک میزبان گردشگران بسیاری نیز می‌باشد.

در این پارک پیست اسکیت و دوچرخه سواری و پارک کودکان واقع شده است. در این پارک می‌توانید از اسکیت و دوچرخه استفاده کنید. این پارک از قهوه خانه و رستوران و فضای سبز بسیار مناسب برخوردار می‌باشد. از نکات قابل توجهی که این بوستان دارد نور پردازی آن بوده که جلوه خاصی به شب‌هایش بخشیده است.
 

جمع‌بندی

بندرعباس شهری با تاریخ و فرهنگ غنی است که به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در خلیج فارس، از نظر اقتصادی و تجاری بسیار مهم می‌باشد. همچنین، این شهر دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی است که از جمله آن‌ها می‌توان به جزیره قشم، پارک ملی هرمزگان، قلعه حجر، موزه بندرعباس و بازار شهر اشاره کرد.

همچنین، این شهر دارای آب و هوای گرم و خشک می‌باشد که برای بسیاری از گردشگران جذاب است. در کل، سفر به بندرعباس می‌تواند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی باشد. اگر برای سفر به این شهر برنامه‌ریزی می‌کنید، برای اقامت به شما هتل هرمز بندرعباس را پیشنهاد می‌دهیم.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.