معرفی هتل‌های اهواز با قیمت ارزان

در این رسانه خبری به بررسی هتل های اهواز با کیفیت خوب و قیمت مناسب پرداخته شده است.
شنبه، 6 خرداد 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
معرفی هتل‌های اهواز با قیمت ارزان
اهواز یکی از پربازدیدترین شهرهای کشورمان است. این شهر یکی از شهرهای بزرگ کشور است که رودخانه کارون از رشته کوه‌های بختیاری سرچشمه می‌گیرد و به رودخانه‌های دز، گرگر و شطیط می‌پیوندد.

عبور آب از این شهر و ایجاد سواحل زیبا در شرق و غرب باعث شده تا جاذبه گردشگری زیبای آن  هر ساله بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب کند. اهواز یکی از شهرهایی است که بهترین هتل‌ها را برای گردشگران خود ساخته است. اگر با بلیط ارزان اصفهان اهواز به این شهر زیبا سفر کرده‌اید، باید بدانید که اقامت راحت در اهواز مشکلی ندارد زیرا  هتل اهواز بسیار مجهز است.

علاوه بر این هزینه اقامت در این هتل‌ها نسبت به شهرهای دیگر کشور بسیار مقرون به صرفه برای شما خواهد بود. در این مقاله تصمیم گرفتیم در مورد بهترین هتل‌های اهواز با قیمت ارزان صحبت کنیم و تعدادی از آنها را معرفی کنیم.

 هتل پارس

اولین هتلی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم هتل پارس است که در بین خیابان ۲۴ متری و شهید عابدی قرار دارد. پارس یکی از محبوب‌ترین هتل‌های 5 ستاره اهواز است. وقتی صحبت از ارائه بهترین هتل‌های اهواز به میان می‌آید، پارس قطعاً یکی از برترین انتخاب‌ها برای مسافران خواهد بود.

این هتل در 5 طبقه ساخته شده و 134 اتاق دارد که در یکی از بهترین مکان‌های اهواز در کنار رود کارون و پل سفید جای گرفت. اقامت چند روزه در اینجا به دلیل امکانات فراوان این مکان برای شما خوشایند و خاطره انگیز خواهد بود.
 

 هتل ایران اهواز

هتل ایران واقع در چهارراه امام خمینی با داشتن 6 طبقه و 60 اتاق یکی از بهترین هتل‌های اهواز است. این مکان طرف‌داران زیادی دارد. در واقع بیشتر گردشگرانی که به اهواز می‌روند هتل ایران را برای اقامت خود در نظر می‌گیرند. برخورد خوب کارکنان هتل و همچنین منظره شگفت‌انگیز از بالای مکان قطعاً توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.
 

 هتل نیشکر


معرفی هتل‌های اهواز با قیمت ارزان


برای اقامت بهتر در هتل اهواز هتل نیشکر واقع درابتدای سره گلستان، ساختمان شرکت توسعه نیشکر و صنایع وابسته را در نظر بگیرید. این مکان یکی از مجلل‌ترین هتل‌های اهواز با 51 اتاق فعال برای اقامت شما است.

هتل 4 ستاره نیشکر ساختمان بسیار جذابی دارد. این با ماشین شخصی می‌توانید در ده دقیقه از هتل تا پل سفید یا رودخانه کارون را طی کنید. این هتل امکانات زیادی مانند رستوران و غذای عالی، استخر و وای‌فای دارد که شب و روز شما را لذت بخش می‌کند.
 

هتل نادری

هتل نادری نیز از زیباترین هتل‌های اهواز است. این هتل 3 ستاره توسط حسن نادری در سال 1342 با 5 طبقه و 203 تخت در 115 اتاق ساخته شد و از بدو تأسیس تاکنون محبوبیت زیادی داشته است. دکور خیره‌کننده و محوطه زیبای هتل نادری از بهترین ویژگی‌های این مکان است.

برای اقامت ارزان در اهواز، هتل نادری یک نمونه خوب برای مسافرانی است که با بلیط ارزان اصفهان اهواز به این شهر آمده‌اند. این هتل دسترسی آسانی به جاذبه‌های اهواز مانند رودخانه کارون، باغ معین و بازار امام دارد.
 

هتل کارون

هتل کارون در نزدیکی مرکز شهر اهواز قرار دارد. با این حساب می‌توانید به‌راحتی از مراکز خرید شهر دیدن کنید و بدون خستگی سریع به هتل کارون بازگردید. محیط بسیار مدرن، رفتار محترمانه کارکنان، رستوران باکیفیت، غذای عالی و اقامتگاه ارزان از بهترین ویژگی‌های هتل است.
 

هتل سومیا

هتل سومیا شاید بهترین هتل اهواز نباشد اما قطعاً یکی از بهترین‌ها برای خود خواهد بود. این هتل معروف در کیان پارس واقع شده است. هتل سومیا به دلیل مجاورت با رودخانه کارون و وجود رستوران‌های مدرن و عالی، غذای با کیفیت با دسترسی بسیار آسان به مراکز خرید در مرکز شهر آن را برای مسافران بیشتر جذاب کرد. این هتل 6 طبقه و 24 اتاق با 60 تخت دارد که تمامی این بخش‌ها بهترین امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهند.
 

 هتل پرشیا



 
معرفی هتل‌های اهواز با قیمت ارزان



هتل 5 طبقه 40 اتاقه و سه ستاره پرشیا در سال 1375 هجری شمسی در قلب شهر اهواز ساخته شد. کیفیت خدمات در این هتل بسیار بالاست. موقعیت عالی هتل پرشیا این مکان را روز به روز محبوب‌تر کرده است. جالب است بدانید در این هتل فروشگاه‌های مختلفی برای خرید در دسترس است که در صورت نیاز می‌توانید سری از آن‌ها دیدن کنید.
 

هتل باغ معین

اگر می‌خواهید در بهترین و مناسب‌ترین هتل اهواز اقامت کنید، هتل باغ معین انتخاب خوبی است. این هتل 3 ستاره با 73 اتاق بسیار متفاوت و جذاب بوده و چشم‌اندازی عالی را به شما ارائه می‌دهد. محیط سنتی هتل باغ معین توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. ساحل رودخانه کارون نیز در مجاورت هتل قرار دارد و در عرض چند دقیقه می‌توانید به آنجا برسید.
 

هتل آرامش

اگر قصد دارید بهترین هتل‌های اهواز را برای اقامت خود رزرو کنید، بهتر است برای هتل آرامش برنامه‌ریزی کنید. این هتل 5 طبقه و 15 اتاق در مرکز شهر و درکیانپارس، خیابان محدین غربی، تقاطع دوم سمت چپ، انتهای جاده منتهی به پارک، پلاک 2 قرار دارد و در نزدیکی رودخانه کارون واقع شده است.

هتل آرامش یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در شهر اهواز برای شما می‌تواند باشد. قیمت مناسب، فضای بسیار دلنشین، امکانات خوب، کیفیت بالا و غذاهای لذیذ از ویژگی‌های اصلی این هتل است.
 

هتل آریوبرزن

هتل آریوبرزن نیز در لیست هتل‌هایی قرار دارد که فرصت‌های زیادی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این هتل در خیابان شهید سراج، بین سیروس و نادری و در قلب شهر اهواز قرار دارد و دسترسی مسافران به دیدنی‌های اهواز را آسان می‌کند.

به خاطر داشتن اقامتگاه، اتاق‌های ساده از یک تا سه تخته، رستوران، غذای با کیفیت و ... مسافران زیادی این هتل را انتخاب می‌کنند. کارکنان این هتل بسیار خوش برخورد هستند و قطعاً از آن‌ها راضی خواهید بود. توصیه می‌کنیم در صورت سفر به شهر اهواز حتماً از این هتل دیدن کنید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.