قراردوازدهم، تیرماه، رنگ و بوی حجاب مهدوی دارد

طرح قرار دوازدهم به منظور ساماندهی توزیع سبدهای معیشتی و ارائه خدمات اجتماعی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه بر مبنای مشارکت مردمی تدوین و ابلاغ شده است
سه‌شنبه، 30 خرداد 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
قراردوازدهم، تیرماه، رنگ و بوی حجاب مهدوی دارد
مدیر کل اجتماعی و مشارکتهای سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: چهارمین اجرای طرح قرادوازدهم که دوازدهم تیرماه اجرا می شود، رنگ و بوی متفاوتی دارد. در این اجرا، مهدی یاوران و خادمان امام زمان علیه السلام علاوه بر توزیع بسته های معیشتی بین افراد کم برخوردار، نذر حجاب مهدوی را هم در دستور کار خود دارند. 

رضا معممی مقدم اظهار داشت:

دست اندرکاران طرح قراردوازدهم، آگاه به زمانه هستند و به فراخور شرایط زمان و مکان اقدامی مناسب و در مقابل هر حمله ای، ضدحمله مناسب آن را اجرا می نمایند. به خوبی می‌دانند وقتی شیاطین با تمام نیروهایشان درپی آنند که حجاب را از سر دختران امت امام زمان علیه السلام بردارند، باید با توسل به منجی آخرالزمان و به یاد و نام او قدمی برداشت و کاری کرد. و چه کاری بهتر از نذر مهدویِ حجاب و اهدای ملزومات حجاب به نام و یاد امام دوازدهم. 

وی گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حیا، و تبلیغ حجاب مخصوصا بین کودکان و نوجوانان، نیازمند مشوق است. بهترین مشوق در این زمینه نیز هدیه است که بذر محبت را در دل کودکان می نشاند.

و اگر هدیه به نام و نیابت امام زمان علیه السلام باشد، قطعا اثر بیشتری خواهد داشت و اهتمام به حفظ حریم حجاب را بیشتر خواهد نمود و علاوه بر آن یاد امام منتظَر را همراه گیرندگان هدیه امام زمان نموده و عطر نام محبوب را همه جا منتشر می کند. 

مدیر کل اجتماعی و مشارکتهای سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: اساسا منتظر کسی است که ببیند امام زمانش چه چیزی را دوست دارد و چه کاری را می پسندد تا مشتاقانه برای انجام آن گام بردارد. و بدیهی است که امام زمان ارواحنافداه، قطعا زنان  و دختران امتش را با حجاب می پسندد.

برای همین در این زمانه یکی از بهترین کارهایی که می‌شود در مسیر انتظار انجام داد و رضایت حضرت مهدی علیه اسلام را جلب نمود، اهداء و توزیع چادر و ملزومات حجاب بین منتظران است.  

معممی مقدم در پایان اظهار داشت: به این نکته توجه داشته باشیم که چه کسی بیش از بقیه از این وضع حجاب زنان و دختران فریب خورده رنج می برد؟! قطعا امام زمان (عج)! چون نسبت به جامعه و امت مسلمان خودش حساس و غیرمتمند است.

پس بیاییم با مشارکت در اهداء چادر، روسری، شال و...  به نیابت از حضرت مهدی علیه السلام تسلی بخش دل نازنین آن حضرت باشیم.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.