استخدام راحت، در بهترین مزون ها با آموزش طراحی لباس حرفه ای با آکادمی پارس

دوره‌ های آموزشی در اکادمی پارس به صورت نیمه خصوصی ارائه می‌شود و شهریه عمومی برایش معین شده است.
شنبه، 16 دی 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
استخدام راحت، در بهترین مزون ها با آموزش طراحی لباس حرفه ای با آکادمی پارس
در دنیای امروز، صنعت مد و لباس با پیشرفت و تغییرات سریع در سلایق جامعه، به یکی از حوزه‌های پویا و پررنگ جوامع تبدیل شده است. بدین منظور، طراحان لباس با مسئولیت بالا و تخصص فنی خود، در شکوفایی و تحول این صنعت نقش اساسی ایفا می‌کنند. در این راستا، آموزش حرفه‌ای و کارآمد در زمینه طراحی لباس امری ضروری و بسیار حیاتی است.

آکادمی پارس با افتخار و به عنوان یک مرجع برجسته در آموزش ، به ارائه دوره‌های آموزش طراحی لباس حرفه‌ای می‌پردازد. این دوره‌ها با همکاری بهترین اساتید حرفه ای در این زمینه به آموزش روندها و تکنیک‌های طراحی لباس با معیارهای بین‌المللی می‌پردازند.

از آموزش‌های تئوری گرفته تا کارگاه‌های عملی و پروژه‌های عالی، دانشجویان این دوره‌ها به دنیای جذاب و پویای طراحی لباس وارد شده و با بهره‌گیری از دانش فنی و هنری خود، آماده به چالش‌های حرفه‌ای این عرصه می‌شوند.

 
استخدام راحت، در بهترین مزون ها با آموزش طراحی لباس حرفه ای با آکادمی پارس



با گرایش به استانداردهای بین‌المللی و توجه به نیازهای صنعت مد، آموزشگاه پارس با ارائه دوره‌های تخصصی در حوزه طراحی لباس، به دانشجویان فرصتی مناسب برای بهبود مهارت‌های خود در این حوزه فراهم می‌کند. اینجاست که شما به دیپلم معتبر و مهارت‌های فراوانی که به طراحان موفق لباس لازم است، دست پیدا خواهید کرد.

آکادمی پارس، به عنوان جایگاهی که در آن هنر و تخصص دارد و حرف اول را در آموزش های خیاطی و طراحی لباس می زند. از این که هنرجویان را به حرفه ای های این صنعت تبدیل کند بسیار خشنود می شود.
 

چه مزایایی باعث میشود شما در بهترین مزون ها استخدام شوید؟

کارت گارانتی پشتیبانی 5 ساله

مدت زمان دوره آموزشی در اکادمی پارس نامحدود است و تا زمانی که سرفصل‌ها توسط مدرس ارائه شده و هنرجو با امضای تاییدیه خود ادامه دهد، کلاس‌ها ادامه خواهند داشت. برای اطمینان سازی بیشتر برای هنرجویان، کارت پشتیبانی ۵ ساله صادر می‌گردد تا بتوانند به مدت پنج سال از تمامی امکانات موسسه پارس بهره‌مند شوند.
 

مدرک بین المللی و دو زبانه زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بعد از اتمام دوره آموزشی، برای تمامی هنرجویان معتبرترین و تخصصی ترین مدارک پوشاک ایران شامل مدرک وزارت ارشاد، مدرک بنیاد ملی مد و لباس و مدرک آکادمی پارس صادر میشود که تمامی مدارک دو زبانه و ترجمه شده است.

همچنین Certificate و License و مدارک بین المللی مختلفی برای هنرجویانی که قصد مهاجرت یا اقامت و تحصیل در کشورهای دیگر را دارند صادر میشود.

 
استخدام راحت، در بهترین مزون ها با آموزش طراحی لباس حرفه ای با آکادمی پارس

 

برگزاری کلاس ها به صورت نیمه خصوصی

دوره‌ های آموزشی در اکادمی پارس به صورت نیمه خصوصی ارائه می‌شود و شهریه عمومی برایش معین شده است. در هر کارگاه آموزشی 1 تا 4 نفر هنرجو حضور دارد. هنرجو می‌تواند شروع دوره ‌های آموزشی را انتخاب کرده و نیازی به انتظار برای تکمیل ظرفیت کلاس ندارد.

این مزیت به هنرجو این امکان را می‌دهد که بلافاصله آموزش را شروع کرده و از بهترین تجربه آموزشی بهره‌مند شود.


 

انتخاب زمان برگزاری کلاس با توجه به مشغله هنرجو

در اکادمی پارس، مدت زمان دوره آموزشی به تعداد جلسات حضوری هفتگی هنرجو وابسته است. هر هنرجو می‌تواند تعداد جلسات خود را در هفته انتخاب کرده و برنامه حضور در آموزشگاه خود را با توجه به شرایط شخصی تنظیم نماید. این امکان به هنرجو اجازه می‌دهد تا با توجه به مشغله کاری و تحصیلی افراد بتوانند بدون دغدغه در کلاس های آموزش خیاطی و طراحی لباس شرکت کنند.
 

آموزش طراحی لباس 7 روزه هفته

ساعات کاری اکادمی پارس از ۹ صبح تا ۶:۳۰ عصر تمام روزهای هفته می‌باشد. هنرجوان گرامی می‌توانند با توجه به شرایط شخصی و زمان آزاد خود، ساعات و روزهای کلاس خود را انتخاب نمایند. این امکان به هنرجو این اختیار را می‌دهد که زمان تحصیل را با زندگی روزمره‌اش هماهنگ کند و بهترین بهره را از دوره‌های آموزشی ببرد.
 

دوره های آموزشی 0 تا 100

آکادمی پارس تمامی دوره های طراحی لباس مقدماتی تا پیشرفته و خیاطی شامل نازک دوزی زنانه، دوخت لباس‌های عروس و لباس شب، دوخت مانتو، اریگامی پارچه، دوخت لباس‌های کودک و نوجوان، و دیگر مهارت‌های مرتبط را آموزش می دهد علاوه بر این دوره های خیاطی و طراحی لباس آنلاین و غیر حضوری نیز ارائه می دهد.

 
استخدام راحت، در بهترین مزون ها با آموزش طراحی لباس حرفه ای با آکادمی پارس


برای شروع مسیر حرفه‌ای خود به عنوان یک طراح لباس و دریافت مشاوره رایگان، با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

آکادمی پارس تهران
02166565940
02166565950

آکادمی پارس کرج
02632505205

آکادمی پارس تهران: میدان انقلاب، بعد از جمالزاده شمالی، ابتدای خیابان والعصر، انتهای بن بست علیخانی، پلاک ۱۲، طبقه اول، دوم، سوم

آکادمی پارس کرج: عظیمیه ، بلوار 45 کاج( بلوار بسیج) ، بعد از چهارراه نیک نژادی ، به سمت بلوار استقلال ، ساختمان آرین، پلاک 168، همکف تجاری
 

تضمین معرفی به بازار کار

آکادمی پارس، به عنوان بهترین آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس، با استفاده از اساتید مجرب با تجربه در حوزه مد و فشن، فرصت‌های شغلی مناسبی را برای هنرجویان خود ایجاد می‌کند. این امکان به دانشجویان فراهم می‌آید تا با صنعت مد آشنا شوند و ارتباطات موثری برقرار کنند. این ارتباطات می‌تواند در آینده به آنها کمک کرده و به راحتی در بازار کار وارد شوند.

همچنین، با پایان دوره طراحی لباس در این آموزشگاه، شما به صورت تضمینی به بازار کار معرفی می‌شوید. ارتباطات برقرار شده می‌توانند به هنرجویان فرصت‌های مختلفی را برای حضور در نمایشگاه‌ها و رویدادهای مد و فشن ایجاد کنند و آنها را با صنعت مد و افراد مهم در این زمینه آشنا کنند.

یکی از مزایای دوره‌های آموزشی در آکادمی پارس، فرصت کارآموزی و تجربه عملی است که به دانشجویان ارائه می‌شود. این فرصت به آنها کمک می‌کند تا با محیط کار و روش‌های کار در صنعت پوشاک آشنا شوند و تجربه کاری خود را افزایش دهند. همچنین، کارآموزی فرصتی برای شناختن شرکت‌های مختلف و برقراری ارتباطات مفید در حوزه صنعت مد و فشن ایجاد می‌کند.
 

سخن آخر

با توجه به مزایای گفته شده ازجلمه مهم ترین ها که به پشتیبانی 5 ساله، مدرک بین المللی و تضمین بازار کار طعلق می گیرد.تماما به نفع هنرجو بوده و موجب موفقیت و حرفه ای شدن در زمینه خیاطی و طراحی لباس میشوند.

از این رو افرادی که در آکادمی پارس آموزش می بینند بی شک به صنعت مد و لباس علاقه دارند و چند راه برای استخدام خواهند داشت.

1.اقدام به درخواست استخدام با توجه به دانشی که دارند و پیدا کردن کار توسط خود فرد در بازار کار

2.مهاجرت با مدرک طراحی لباس پارس واقدام به استخدام در مزون های خارج از کشور و ارتقاع سطح و پیشرفت در این زمینه

3.استفاده از مزیت تضمین بازار کار آکادمی هنر پارس و معرفی به یکی از مزون ها و کارگاه های خیاطی توسط این آموزشگاه معتبر و حرفه ای

4.اقدام به راه اندازی مزون یا کارگاه خیاطی و استفاده از مدرک معتبر آموزشگاه پارس برای دریافت پروانه کسب و وام خود اشتغالی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.