پیندو، بدون هیچ محدودیتی کالاهای نو خودتان را بفروشید

پیندو یک سایت بین اینستاگرام و دیجی کالا است که تمام خریداران و فروشندگان می‌توانند با اطلاع از قیمت‌، شرایط ارسال، شرایط پرداخت و مرجوعی کالا، خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند
پنجشنبه، 24 اسفند 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
پیندو، بدون هیچ محدودیتی کالاهای نو خودتان را بفروشید
پیندو یک فروشگاه بسیار بزرگ Pindo.ir است که از تاسیس این فروشگاه حدود 3 سال می گذرد، اما به قدری در زمینه ارائه خدمات قدرتمند عمل کرده که توانسته در این مدت زمان کوتاه جایگاه خود را در میان مشتریان پیدا کند. به طوریکه امروزه افراد زیادی هستند که پیندو را می‌شناسند.

در پیندو شما هم می‌توانید یک فروشنده باشید و کسب و کار خود را ارتقا دهید و هم به عنوان خریدار از این کسب و کارها حمایت کنید. هدف اصلی پیندو نیز همین است؛ اینکه یک بستری ایمن و راحت ساخته شود تا هم خریدار و هم فروشنده بتوانند بدون محدودیت به خدمات مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند.

درست مانند بازار که هر کسب و کاری به روش خود محصولات را می‌فروشد. البته توجه داشته باشید که در پیندو تنها مجاز به فروش کالاهای نو هستید. همچنین چون خرید و فروش بدون واسطه است، پیندو در مورد اصالت محصولات تضمینی ندارد و باید پیش از خرید تحقیقات لازم انجام شود.

در هر صورت اگر قصد ثبت آگهی خرید و فروش کالاهای نو خود را دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با این فروشگاه آشنا شوید.
 
 

پیندو یک مسیر مطمئن برای خرید و فروش کالاهای نو

 
پیندو، بدون هیچ محدودیتی کالاهای نو خودتان را بفروشید

 
پیندو یک سایت بین اینستاگرام و دیجی کالا است که تمام خریداران و فروشندگان می‌توانند با اطلاع از قیمت‌، شرایط ارسال، شرایط پرداخت و مرجوعی کالا، خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند. درواقع این فروشگاه به یک مسیر مطمئن و هموار برای خرید و فروش کالاهای نو تبدیل شده است و تمام کاربران رضایت بالایی از خدمات آن دارند.

از ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی پیندو به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:
  • پیندو با ارائه منابع معتبر و روش‌های تجزیه و تحلیل‌ بازاریابی و مدیریت، به فروشندگان این امکان را می‌دهد تا بتوانند کسب و کارهای خود را ارتقا دهند و مشتریان بیشتری را جذب کنند.
  • پرسنل این مجموعه در هر روز هفته و حتی ایام تعطیل پاسخگوی مشتریان هستند. در واقع این فروشگاه برای اطمینان خاطر کاربران خود، پشتیبانی 24 ساعته در نظر گرفته که از زمان سفارش تا دریافت کالا در دسترس هستند.  
  • پیندو برای ارائه خدمات خود کارمزدی دریافت نمی‌کند. به همین علت محصولات با قیمتی هم سطح بازار به فروش می‌رسند و خرید کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه است. حتی این موضوع برای فروشندگان نیز یک فرصت عالی است تا بدون پرداخت هزینه یک مکان برای فروش محصولات خود داشته باشند.
  • اگرچه پیندو در قبال اصالت و سلامت کالا تصمینی ندارد، اما خرید و فروش در فضای کاملا مطمئن انجام می شود. زیرا باید قبل از دریافت هر خدماتی اطلاعات فرد به طور کامل ثبت شود. همچنین تا زمانی که خریدار کالای خود را دریافت نکند، هزینه در حساب پیندو به امانت باقی خواهد ماند.
  • نصب اپلیکیشن پیندو روی تمام سیستم‌های هوشمند امکان‌پذیر است. کافیست نسخه مربوط به سیستم عامل خود را پیدا کرده و روی گوشی نصب کنید. اینکار کمک می‌کند تا از اخبار، اطلاعات، تخفیفات و حتی جوایز موجود مطلع شوید.
 

بررسی خدمات موجود در فروشگاه اینترنتی پیندو

پیندو یک بازار بزرگ است که در قالب وبسایت طراحی شده تا خریداران و فروشندگان بدون مراجعه حضوری و به صورت اینترنتی، بهترین خدمات را دریافت کنند. در واقع این پلتفرم براساس موقعیت مکانی، ترجیحات و علاقه‌ مندی‌های کاربران، دسته‌ بندی‌های مختلفی را ایجاد کرده است تا پیدا کردن محصولات و خدمات مربوطه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

البته ایجاد کتگوری لازمه هر سایت است تا کاربران دچار سردرگمی نشوند. اما پیندو علاوه بر کتگوری‌های موجود که شامل کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک، زیبایی و سلامت، فرهنگ و هنر، سرگرمی و فراغت، وسایل نقلیه، خدمات، صنعتی و اداری و مواد غذایی است، زیردسته‌های مختلفی نیز در نظر می‌گیرد تا انتخاب راحت‌تر باشد. البته در قسمت بالای مربوط به هر کتگوری گزینه‌ای به نام فیلتر وجود دارد که از طریق آن می‌توان نوع آگهی، رنج قیمت، روش پرداخت و... را مشخص کرد.

اکنون دو دسته بندی کالای دیجیتال و مد و پوشاک را در نظر بگیرید که سهم بزرگی از فروش پیندو را به خود اختصاص داده‌اند. کالای دیجیتال شامل زیردسته‌های مختلفی از جمله موبایل وتبلت تا دوربین و تجهیزات مربوط به آن است.

بنابراین اگر نیاز به خرید یا درج آگهی در این قسمت را دارید، می‌توانید به این قسمت وارد شوید. دسته بندی مد و پوشاک نیز به همین ترتیب است و می‌توانید براساس نوع کالا و جنسیت خود، آگهی‌های موجود را بررسی کنید.
 

سخن پایانی

اگر قصد خرید و فروش انواع کالای دیجیتال با قیمت روز را دارید، قطعا پیندو یک مسیر راحت و سریع است. البته همانطور که گفته شد در هر زمینه‌ای می‌توانید از خدمات این مجموعه استفاد کنید.

بدون آنکه نیازی به پرداخت کارمزد باشد. درواقع این پلتفرم سعی دارد بستری را فراهم کند تا هر فردی بدون محدودیت کسب و کار خود را ارتقا دهد یا در سریع‌ترین زمان ممکن کالای مورد نیاز خود را داشته باشد. حتی این فروشگاه امکان مقایسه و ارزیابی عملکرد فروشگاه‌ها و کیفیت کالاهای مختلف را در شبکه‌های اجتماعی یا وبسایت و اپلیکیشن فراهم کرده تا خرید مطمئن‌تری داشته باشید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.