نقد و بررسی صرافی بینگ ایکس (BingX)

نکته قابل توجه این است که نقد و بررسی صرافی‌ها به شما کمک خواهد کرد تا چالش‌ها و ریسک‌های این مسیر ( سرمایه گذاری ) را بهتر بشناسید
شنبه، 5 خرداد 1403
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
نقد و بررسی صرافی بینگ ایکس (BingX)
یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی که به چند دلیل مهم، موردتوجه و استقبال کاربران ایرانی قرار گرفته‌است، صرافی بینگ ایکس است. این صرافی باعث شده تا دسترسی کاربران ایرانی به بازار ارزهای دیجیتال راحت‌تر شود و به‌خاطر وجود تحریم‌ها، محدودیتی از این بابت ایجاد نکرده‌است. درعین‌حال، احراز هویت و انجام فرایندهای مربوطه در این صرافی اجباری نیست و حتی بدون نیاز به احراز هویت هم می‌توانید در BingX معامله کنید.

این صرافی با وجود مزایای قابل توجهی که دارد، با نقد و بررسی‌هایی نیز مواجه است که بهتر است قبل از هر اقدامی از آن‌ها مطلع باشید. نقد و بررسی صرافی‌های ارز دیجیتال به شما این امکان را می‌دهد تا با دید وسیع‌تری نسبت‌به ترید و معاملات، ریسک‌ها و چالش‌ها، اقدام کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید بدانید که BingX چیست و چگونه کار می‌کند، ادامه این مقاله را از دست ندهید.
 

معرفی صرافی بینگ ایکس (BingX)

صرافی BingX یکی از صرافی‌های متمرکز در بازار ارزهای دیجیتال است که در سال ۲۰۱۸ در سنگاپور تأسیس شد. این صرافی اعلام کرده‌است که اکنون بیش از ۵ میلیون کاربر فعال دارد. بیشتر کاربران BingX از کشورهایی مانند تایوان، ژاپن، کره، روسیه و ویتنام هستند.

ویژگی برجسته پلتفرم BingX این است که به کاربران امکان می‌دهد در انواع بازارهای مالی ازجمله سهام، شاخص‌ها و ارزهای دیجیتال معامله کنند. این صرافی خدمات متنوعی از نوع معاملات اسپات، مشتقات و خرید با ارزهای فیات را ارائه می‌دهد. امکاناتی همچون معاملات قرارداد‌های دائمی Perpetual Swap))، مارجین و معاملات در بازارهای مالی جهانی مانند فارکس، شاخص‌های جهانی و کالاها، از ویژگی‌هایی هستند که BingX را از سایر رقبا متمایز می‌کند.
 

برای آشنایی بیشتر شما با بینگ ایکس، توجه شما را به اطلاعات زیر جلب می‌کنیم:

سال راه‌اندازی صرافی: 2018 میلادی
سال ثبت دامنه: 2021 میلادی

سطح امنیت: بالا
نوع صرافی: صرافی متمرکز خارجی

تعداد کوین‌های لیست‌شده: 610+
تعداد جفت ارزهای لیست‌شده: 630+

کارمزد معاملات: 0.045 درصد
سقف برداشت (بدون احراز هویت): 50,000 دلار در روز
 

امکانات بینگ ایکس

این صرافی به دلیل امکانات ویژه‌ای که دارد، به سهولت معاملات کاربران به‌ویژه کاربران ایرانی کمک بسیاری کرده‌است. BingX امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به قیمت خرید رمزارز، بازار اسپات، بازار مشتقات و استفاده از خدمات کپی تریدینگ اشاره کنیم.
 

استفاده از خدمات کپی تریدینگ

کپی تریدینگ فرصتی برای کاربران فراهم می‌کند تا معاملات تریدرهای حرفه‌ای را کپی کرده و معاملات خود را بر اساس آن‌ها انجام دهند. با استفاده از پلتفرم کپی تریدینگ بینگ ایکس، کاربران می‌توانند در دو بازار اسپات و فیوچرز، معاملات تریدرهای حرفه‌ای را به‌طور دقیق تقلید کنند.
 

بازار مشتقات

این قسمت در صرافی، از دو بخش فیوچرز دائمی و فیوچرز استاندارد تشکیل شده‌است. تفاوت در چیست؟ معاملات استاندارد برای معامله‌گرانی که تجربه کمتری دارند و معاملات دائمی برای معامله‌گرانی که تجربه بیشتری دارند، بهینه‌سازی شده‌است. مزیت ویژه این است که در هر دو بازار، تریدرها می‌توانند در معاملات خود از اهرم‌هایی تا صد و پنجاه برابر دارایی و سرمایه خود استفاده کنند.
 

بازار اسپات

این قسمت در بینگ ایکس نیز از دو بخش بازار اسپات و تبدیل سریع تشکیل شده‌است. کاربران فعال در صرافی می‌توانند سفارش‌های خود را با گذاشتن اوردر خرید یا فروش در بازار اسپات ثبت کنند. در بخش تبدیل سریع نیز کاربران می‌توانند به‌سرعت دارایی خود را به نرخ تبدیل لحظه‌ای خریداری کنند یا به فروش برسانند.

 
نقد و بررسی صرافی بینگ ایکس (BingX)
 

خرید رمزارز (Buy Crypto)

در این بخش، کاربران می‌توانند با استفاده از ارزهای فیات، بیت‌کوین، اتریوم و تتر خریداری کنند. لازم به ذکر است که به دلیل تحریم‌ها، ارز ریال در این بخش موجود نیست و کاربران ایرانی نمی‌توانند از این بخش استفاده کنند.
 

امنیت صرافی BingX چگونه است؟

داشتن امنیت بالا ازجمله ویژگی‌های اساسی برای تمامی صرافی‌های متمرکز محسوب می‌شود. بینگ ایکس یکی از این صرافی‌هاست که از لایه‌های مختلف امنیتی برای حفظ امنیت دارایی کاربران خود دربرابر هک یا اعمال خرابکارانه استفاده می‌کند.

باتوجه‌به سابقه فعالیت این صرافی از سال ۲۰۱۸ و عدم وقوع مشکلات مربوط به امنیت، می‌توان نتیجه گرفت که این صرافی از سطح امنیت قابل قبولی برخوردار است. همچنین، این صرافی از ویژگی‌های امنیتی دیگری مانند اطلاع‌رسانی درباره ویژگی‌های امنیتی، بررسی IP‌ها، استفاده از سرورهای محافظت‌شده و استفاده از کیف پول‌های سرد برای نگهداری از دارایی کاربران بهره می‌برد.
 

از دیگر اقدامات امنیتی بینگ ایکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

احراز هویت دومرحله‌ای با استفاده از اپلیکیشن Google Authenticator برای امنیت بیشتر اکانت کاربران

استفاده از ایمیل برای برداشت دارایی و سرمایه‌ها
استفاده از پسورد برای دسترسی به دارایی‌ها

نیاز به شماره همراه برای ورود به حساب
اعلام خطر برای ایمیل‌های فیشینگ

پشتیبانی چت و ایمیل به‌صورت شبانه‌روزی (7 روز هفته)

 

چرا BingX برای کاربران ایرانی مناسب است؟

این صرافی به چند دلیل ویژه برای کاربران ایرانی به‌عنوان یکی از بهترین صرافی‌های متمرکز در این زمینه شناخته می‌شود. به امکانات اختصاصی بینگ ایکس اشاره کردیم؛ اما مزایای این صرافی به همین‌جا محدود نمی‌شود.

به‌عنوان‌ مثال، عدم نیاز به آی‌پی ثابت، ساده بودن فرایند احراز هویت یا اجباری نبودن آن و پشتیبانی پلتفرم و اپلیکیشن از زبان فارسی، همگی باعث شده‌اند تا BingX به یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایرانی‌ها تبدیل شود. هنگام استفاده از صرافی BingX، لطفاً به این نکته مهم هم توجه کنید که در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانید از خدمات پشتیبانی 24‌ساعته آن استفاده کنید.
 
نقد و بررسی صرافی بینگ ایکس (BingX)


کلام آخر
برای فعالیت در دنیای بزرگ رمزارزهای دیجیتال، صرافی بینگ ایکس بهترین گزینه برای کاربران ایرانی است که می‌خواهند بدون محدودیت‌های بین‌المللی فعالیت کنند. ازآنجاکه این صرافی، خدمات و امکانات بسیار متنوعی به کاربران خود ارائه می‌د‌هد، کاربران ایرانی می‌توانند حتی بدون احراز هویت در این پلتفرم ثبت‌نام کنند و از بسیاری از خدمات بهره‌مند شوند.

اما نکته قابل توجه این است که نقد و بررسی صرافی‌ها به شما کمک خواهد کرد تا چالش‌ها و ریسک‌های این مسیر را بهتر بشناسید. بنابراین، تلاش کردیم تا مهم‌ترین اطلاعاتی که درخصوص BingX باید بدانید را در اختیارتان قرار دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به صرافی آنلاین بینگ ایکس به‌عنوان مرجع آموزش BingX به زبان فارسی مراجعه کنید تا بتوانید با استفاده از پشتیبانی امن و آموزش‌های کامل این مجموعه، از بزرگ‌ترین پلتفرم کپی تریدینگ دنیا بهره ببرید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.