مردم قدردان خدمتگزاران صدیق خود هستند

باید انسجام ایجاد شده در کشور را به سمت انتخابات متمرکز کنیم، ایمان و عمل صالح راز محبوبیت آیت الله رئیسی بود
دوشنبه، 7 خرداد 1403
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
مردم قدردان خدمتگزاران صدیق خود هستند

رئیس جمهور تراز انقلاب

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان قم گفت: باید انسجامی که در پی شهادت رئیس جمهور در داخل و ارتباط با خارج رقم خورد را به سمت هشتم تیر ماه و انتخابات ریاست جمهوری سوق دهیم و برای انتخاب رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی، از مردم و برای مردم آگاهی بخشی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد، به مناسبت گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر و همچنین شهدای خدمت مراسمی با حضور جمعی از مسئولین استان و امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد مهری در این مراسم با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به مناسبت شهادت رئیس جمهور و سایر شهدای خدمت در حادثه اخیر گفت: شخصیت رئیس جمهور خستگی‌ناپذیر بود، به طعنه بدخواهان توجه نمی‌کرد و به گفته رهبری در این حادثه یکی از بهترین افراد را از دست دادیم.

این استاد حوزه و دانشگاه در قم عنوان کرد: تاکنون در تشیبع جنازه مدیران اجرایی، چنین عظمت و شکوهی را شاهد نبودیم، در همان لحظات اولیه اعلام حادثه همه نگران بودند و برای دعا راهی تکایا و مساجد شدند، بعد از اعلام شهادت هم تشییع میلیونی داشتیم.

وی ادامه داد: حتی از طرف مخالفان هم اظهارات مثبت را شاهد بودیم، براساس آیات قرآن علت این شکوه و حضور افراد با باورها و اندیشه‌های مختلف در تشییع پیکر رئیس جمهور را می‌توان در ایمان و عمل صالح پیدا کرد.
 

مردم قدردان خدمتگزاران صدیق خود هستند

به گفته رئیس دفتر شورای نگهبان در استان قم، ایمان و خداباوری همواره در زندگی آیت الله رئیسی وجود داشت، این موضوع را از نزدیک مشاهده کردم، حتی در مناظره‌ها وقتی بحث مدرک ایشان مطرح شد با روحیه اخلاق مدارانه از کنار آن عبور کرد.

مهری عنوان کرد: خدمتگزاری صادقانه به خلق همراه با صداقت در گفتار و عمل از مصادیق ایمان و عمل صالح بود که در نهایت باعث شد این رئیس جمهور محبوب قلب‌ها باشد.

وی با اشاره به اینکه، شخصیت شهدایی مانند رئیس جمهور، سردار سلیمانی و شهید کاظمی تربیت یافته مکتب اسلام است، خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری از ویژگی‌های بارز آن‌ها بود که این موضوع با مطالعه تاریخ انقلاب قابل تایید است.

این استاد حوزه و دانشگاه در قم ادامه داد: به تاریخ انقلاب که نگاه کنیم، می‌بینیم افرادی که با امام و ولایت زاویه گرفتند، عاقبت بخیری برایشان رقم نخورد.

وی با اشاره به پیام شهادت رئیس جمهور بیان کرد: پیام این شهادت برای داخل این است که همه بدانند مردم قدردان خدمتگزاران صدیق خود هستند، با روحانیت فاصله نگرفته‌اند و با بصیرت خود، افراد خادم و خائن را خوب می‌شناسند و مسئولانی که دروغگو بوده و صادق نباشند را هم تشخیص می‌دهند.

مهری ادامه داد: ما و همه مسئولین باید بدانیم خدا خدمت بی‌منت به خلق را جبران می‌کند و کوچکترین قدم را محاسبه می‌کند؛ بنابراین باید خودمان را در محضر خدا ببینیم.

وی اضافه کرد: لازم است مشی شهدا را به‌عنوان الگو در زندگی فردی پیاده‌سازی کنیم تا زندگی بابرکتی داشته باشیم.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.