سیدجواد هاشمی: پارتی ما حضرت معصومه (س) است

سید جواد هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر با ارسال یادداشتی به خبرگزاری فارس درباره شایعه نادرست دستگیری‌ در یک پارتی شبانه واکنش نشان داد.
چهارشنبه، 24 مهر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سیدجواد هاشمی: پارتی ما حضرت معصومه (س) است
ویرایش عکس آذرماه 98

سید جواد هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر با ارسال یادداشتی درباره شایعه نادرست دستگیری‌ در یک پارتی شبانه واکنش نشان داد. وی در این یادداشت نوشته است: شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان با 30 نفر از بچه های گروه تئاتر یتیمان کوفه به قم و حرم مطهر حضرت معصومه (س) مشرف می‌شدیم ... به خاطر احتمال شب قدر دعای جوشن کبیر را می خواندم و بقیه الغوث الغوث می گفتند ...
هاشمی افزوده است: هیچ فکر نمی‌کردم اهالی خبرگزاری فارس مرا در پارتی به همراه یکی دیگر از دوستان دیده اند! وی در عین حال یادآور شده است: صد البته عذر خواهی این خبرگزاری و سرعت عمل مدیر کل مرکز اطلاع رسانی ناجا جناب سرهنگ احمدی قدری التیام بخش بود ... اما چه سود که آب رفته باز نمی گردد... هاشمی می‌نویسد: گلایه از سایتهای خصوصی که شیطنت کرده و از " ج ـ ه " که در خبرگزاری فارس درج شده بود به نام بنده اشاره کرده و با عکس های چفیه در گردن من آن هم در هفته دفاع مقدس و آن هم در شب قدر همراه کرده بودند چه فایده ای دارد !؟چون نیک نظر کرد پر خویش در آن دید گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست امیدوارم خداوند توبه آنان که نفهمیده و ندانسته تهمت می زنند بپذیرد که گناه ریختن آبروی مسلمان بسیار بزرگ است.در خبری که فارس منتشر کرده بود، هرگز نامی از سید جواد هاشمی برده نشده بود.برخی سایت ها چنین ادعا و شیطنتی را مطرح کرده بودند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.