پیگیری اینترنتی پرونده‌ها در قوه قضائیه فراهم شد

با این اقدام امکان پیگیری اینترنتی پرونده‌های ثبت شده در محاکم دادگستری شهرستان اصفهان فراهم و از این به بعد عموم مردم، وکلا و تمام ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی به آسانی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی یادشده و بدون نیاز به مراجعه حضوری به محاکم مراحل قضایی و اداری پرونده‌های ثبت شده خود را در محاکم قضایی پیگیری کنند. رئیس کل دادگستری استان اصفهان همچنین تصریح کرد: استفاده از سیستم مذکور نقش بسیار موثری در کاهش مراجعات به دادگستری و تکریم ارباب رجوع خواهد داشت...
پنجشنبه، 16 آبان 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پیگیری اینترنتی پرونده‌ها در قوه قضائیه فراهم شد

ویرایش عکس شهریور 98
 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: امکان پیگیری اینترنتی پرونده‌ای ثبت شده در محاکم دادگستری اصفهان فراهم شد.  
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، غلامرضا انصاری اظهار داشت: با تلاش فراوان و مستمر و تحقق یکی از اهداف عالیه قوه قضاییه و در راستای حفظ حقوق شهروندی دادگستری کل استان اصفهان به سیستم اطلاع‌رسانی قوه قضاییه به آدرس اینترنتی http://www.adliran.ir متصل شد.
وی افزود: با این اقدام امکان پیگیری اینترنتی پرونده‌های ثبت شده در محاکم دادگستری شهرستان اصفهان فراهم و از این به بعد عموم مردم، وکلا و تمام ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی به آسانی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی یادشده و بدون نیاز به مراجعه حضوری به محاکم مراحل قضایی و اداری پرونده‌های ثبت شده خود را در محاکم قضایی پیگیری کنند.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان همچنین تصریح کرد: استفاده از سیستم مذکور نقش بسیار موثری در کاهش مراجعات به دادگستری و تکریم ارباب رجوع خواهد داشت.
 


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.