چشمه جوشان؛ ویژه نامه اینترنتی عید بزرگ غدیر خم

پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون به مناسبت عید بزرگ غدیر ویژه نامه چشمه جوشان را منتشر کرد .
دوشنبه، 25 آذر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چشمه جوشان؛ ویژه نامه اینترنتی عید بزرگ غدیر خم
 ویرایش عکس تیر 99

پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون به مناسبت عید بزرگ غدیر ویژه نامه چشمه جوشان را منتشر کرد .

غدیر از نگاه قرآن ، آداب روز غدیر ، عید ولایت در قرآن کریم، تفسیر آیه تبلیغ ، نقد دیدگاه های اهل سنت درباره ی حدیث غدیر بخش هایی از این ویژه نامه است.
از بخش های دیگر تشکیل دهنده این ویژه نامه می توان به غدیر،جاری در همه اعصار ،حضرت علی (علیه السلام) و غدیر از منظر ولایت و امام (ره) ،غدیر وفلسفه سیاسی اسلام، اشعاری در وصف غدیر ، چهل حدیث غدیر و غیره اشاره کرد .

دربخش حضرت علی (علیه السلام) وغدیر از منظر ولایت آمده است :« ... بزرگترین خطر برای نظام و حکومتی مثل نظام و حکومت ما که با نام اسلام به وجود آمده، این است که ما فراموش کنیم الگوی حکومت ما، امیر المؤمنین (علیه السلام) است؛ به الگوی رایج دنیا و تاریخ نگاه کنیم و خود را با آنها مقایسه کنیم؛»
«. . .راه انقلاب ما، راه ولایت امیرالمؤمنین (سلام الله علیه)، راه حکومت علوی راه اسلام بوده است. حضرت علی (سلام الله علیه) برترین و بزرگترین پیشاهنگ و منادی و سردار و مجاهد راه اسلام است. او برای اسلام زندگی کرد، برای اسلام شهید شد و نور پرتو مشعل وجود او امروز، درراه اسلام پرتو افشانی کرده است. ما می خواهیم دنیا و زندگی و نظام ما به گونه ای بشود که امیرالمؤمنین (سلام الله علیه) در راه آن مبارزه، زندگی، جهاد و حکومت کرد. »
علاقه مندان جهت مطالعه و استفاده مطلوب از این ویژه نامه می توانند به آدرس اینترنتی مراجعه نمایند .

چشمه جوشان - ویژه نامه عید غدیر


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.