همایش گام چهارم در دانشگاه اصفهان

هنگامی که برای هماهنگی نهایی مجدداً تماس گرفتیم، آقایان هاشمی و مرعشی اعلام کردند، سفر خارجی برایشان پیش آمده و تاریخ برگشت ایشان هم نامشخص است.خسروشاهی در پایان گفت: در نهایت مجبور شدیم جلسه را به سخنرانی آقای روان‌بخش تبدیل کنیم که امروز در حال برگزاری است..
يکشنبه، 20 بهمن 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
همایش گام چهارم در دانشگاه اصفهان
ویرایش عکس شهریور 99

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: جلسه بررسی جایگاه اندیشه امام(ره) در ادوار مختلف انقلاب اسلامی که قرار بود به صورت مناظره برگزار شود، به دلیل امتناع آقای مرعشی برخلا‌ف جواب مثبت اولیه، با سخنرانی حجت الاسلام روانبخش برگزار می شود. 
حسین خسروشاهی گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان از تاریخ 18 بهمن تا 13 اسفند همایش گام چهارم را با موضوع انقلا‌ب اسلا‌می برگزار می‌کند و یکی از محورهای این همایش جایگاه اندیشه امام خمینی(ره) در ادوار مختلف انقلا‌ب است.
وی ادامه داد: در نظر داریم با برگزاری این مراسم، مشخص کنیم که دولت های مختلف در این 30 سال چه مقدار به اندیشه های امام(ره) توجه و عمل شده است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان تاکید کرد: با توجه به اینکه شان دانشگاه و جلسات دانشگاهی را در این می بینیم که به تنویر افکار دانشجویان بپردازد، ضمن دعوت از حجت الاسلام روانبخش، از آقایان محمد هاشمی و حسین مرعشی نیز دعوت بعمل آوردیم که ابتدا قبول نمودند.
وی در ادامه گفت: هنگامی که برای هماهنگی نهایی مجدداً تماس گرفتیم، آقایان هاشمی و مرعشی اعلام کردند، سفر خارجی برایشان پیش آمده و تاریخ برگشت ایشان هم نامشخص است.
خسروشاهی در پایان گفت: در نهایت مجبور شدیم جلسه را به سخنرانی آقای روان‌بخش تبدیل کنیم که امروز در حال برگزاری است


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.