عبداللهی از کسب مقام «قطب علمی جبر باناخ» دانشگاه اصفهان خبر داد

عبدالهی اضافه کرد: در مدت فعالیت مشروط، قطب توانست تا حد زیادی به اهداف مندرج در اساسنامه خود نائل شود، تا جایی که پس از ارسال گزارش فعالیت خود و بازدید متخصصان قطب‌های علمی کشور از دانشگاه اصفهان و بررسی عملکرد قطب، مجوز قطب به صورت قطعی در سال گذشته به تصویب رسید. وی ادامه داد: اقدام به برگزاری دو کنفرانس بین‌المللی در زمینه آنالیز غیرخطی و بهینه‌سازی ، نخستین ...
چهارشنبه، 2 دی 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
عبداللهی از کسب مقام «قطب علمی جبر باناخ» دانشگاه اصفهان خبر داد
ویرایش عکس شهریور 99

 قطب علمی جبر باناخ دانشگاه اصفهان در دهمین جشنواره پژوهش به عنوان قطب علمی برتر کشور در علوم پایه انتخاب شد.
 مدیر پژوهشی و مدیر قطب علمی جبر باناخ دانشگاه اصفهان اظهار داشت: قطب علمی گروه ریاضی دانشگاه اصفهان با عنوان جبر باناخ در سال 1383 با مجوز مشروط شورای قطب‌های علمی کشور در زمینه به کار بردن روش‌های همولوژیکی در جبرهای باناخ، مطالعه جبرهای لی باناخ ، کاربرد جبر باناخ در آنالیز هارمونیک، مطالعه نظریه عملگرها، خواص هندسی و قضایای نقطه ثابت جبرهای باناخ، میانگیر پذیری و منظم‌پذیری جبرهای باناخ، کاربرد نظریه گروه‌ها و یک نظریه جانبی، توسعه ریاضیات صنعتی آغاز به کار کرد.
علیرضا عبدالهی اضافه کرد: در مدت فعالیت مشروط، قطب توانست تا حد زیادی به اهداف مندرج در اساسنامه خود نائل شود، تا جایی که پس از ارسال گزارش فعالیت خود و بازدید متخصصان قطب‌های علمی کشور از دانشگاه اصفهان و بررسی عملکرد قطب، مجوز قطب به صورت قطعی در سال گذشته به تصویب رسید.
وی ادامه داد: اقدام به برگزاری دو کنفرانس بین‌المللی در زمینه آنالیز غیرخطی و بهینه‌سازی ، نخستین سمینار دو روزه نظریه گروه‌ها و چاپ بیش از 100 مقاله در مجلات معتبر علمی ISI از جمله دستاورد‌های برجسته قطب علمی جبر باناخ دانشگاه اصفهان است.
مدیر پژوهش دانشگاه در پایان اضافه کرد: با توجه به اینکه مدت قطب‌های علمی به صورت پنج ساله بوده است، قطب علمی گروه ریاضی قصد دارد مجددا برای انتخاب به عنوان قطب علمی فعالیت خود را آغاز کند.
/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پیشنهادات شما هستیم :
news@rasekhoon.net


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.