آغاز عملیات احداث پردیس جدید دانشگاه هنر اصفهان

مظفری در پاسخ به اینکه پس از تکمیل فضای جدید این دانشگاه برای فضاهای قدیمی چه تصمیمی گرفته می شود، گفت: در فاز اول محل جدید دانشگاه هنر اصفهان حدود 8 هزار مترمربع احداث می شود و ساختمانهای آموزشی دوره های لیسانس و بخشی از دوره های فوق لیسانس به محل جدید منتقل می شود. ساختمانهای اداری و آموزشی و خوابگاههای دانشجویی به پردیس جدید دانشگاه منتقل خواهند شد...
سه‌شنبه، 1 بهمن 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آغاز عملیات احداث پردیس جدید دانشگاه هنر اصفهان
 ویرایش عکس آذرماه 98

رئیس دانشگاه هنر اصفهان از آغاز عملیات عمرانی محل جدید این دانشگاه در کنار زاینده رود خبر داد و گفت: آیین رسمی کلنگ زنی پردیس جدید دانشگاه هنر اصفهان با حضور مقامات برگزار می شود.
فرهنگ مظفر با بیان این مطلب افزود: فضای جدید دانشگاه هنر اصفهان در زمینهای کلیشاد و در کنار زاینده رود است. کلیشاد شهری چسبیده به اصفهان است. دانشگاه هنر اصفهان در فضایی احداث می شود که یک پارک شهری است و فضایی 4 هکتاری به این دانشگاه اختصاص پیدا می کند.
رئیس دانشگاه هنر اصفهان از پیشرفت 30 درصدی عملیات خاکبرداری پردیس جدید این دانشگاه خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای تکمیل ساختمانهای جدید دانشگاه در کلیشاد یک برنامه چهار ساله است اما اجرایی شدن این برنامه بستگی به بودجه هایی دارد که اختصاص پیدا می کند.
وی در پاسخ به اینکه پس از تکمیل فضای جدید این دانشگاه برای فضاهای قدیمی چه تصمیمی گرفته می شود، گفت: در فاز اول محل جدید دانشگاه هنر اصفهان حدود 8 هزار مترمربع احداث می شود و ساختمانهای آموزشی دوره های لیسانس و بخشی از دوره های فوق لیسانس به محل جدید منتقل می شود. ساختمانهای اداری و آموزشی و خوابگاههای دانشجویی به پردیس جدید دانشگاه منتقل خواهند شد.
 


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.