تمدید پذیرش بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه هنر اصفهان

معاونت آموزشی دانشگاه هنر اصفهان از اصلاح آیین نامه و تمدید پذیرش بدون آزمون مقطع دکتری این دانشگاه خبر داد.
چهارشنبه، 1 خرداد 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تمدید پذیرش بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه هنر اصفهان

 ویرایش عکس آذرماه 98

معاونت آموزشی دانشگاه هنر اصفهان از اصلاح آیین نامه و تمدید پذیرش بدون آزمون مقطع دکتری این دانشگاه خبر داد.

به گزارش راسخون به نقل از ایمنا، بنا بر اعلام معاونت آموزشی دانشگاه هنر اطلاعیه مذکور تا تاریخ ۱۳ خرداد ۹۲ تمدید شده و مدارکی که پس از این تاریخ ارسال می گردد مورد بررسی قرار نخواهد گرفت. با توجه به اصلاحیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ۲۲ اردیبهشت سال جاری موارد اعلام شده ذیل به اطلاعیه قبلی مبنی بر پذیرش بدون آزمون برگزیدگان علمی در مقطع دکتری دانشگاه هنر اصفهان اضافه می گردد: 
 

۱- معدل دانشجویان ترم چهارم که تا پایان ۳۱ شهریور ۹۲ فارغ التحصیل می شوند، بدون لحاظ نمودن نمره پایان نامه اعلام گردد. و رتبه بندی تا پایان ترم چهارم بدون پایان نامه انجام می پذیرد.
۲- دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد حائز شرایط آیین نامه حداکثر تا ۳ سال پس از دانش آموختگی می توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون برای ورود به دوره دکتری بهره مند شوند.
۳- مقاله علمی – پژوهشی دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد باید مستخرج از پایان نامه و همراه یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه محل تحصیل باشد.
۴- در صورتی که تعداد هر ورودی در هر کد رشته محل در دوره کارشناسی ارشد تا ۵ نفر باشد، صرفاً رتبه اول، چنانچه ظرفیت پذیرش بین ۶ تا ۱۰ نفر باشد رتبه اول و دوم برای تعداد ۱۱ نفر به بالا، رتبه های اول تا سوم معرفی خواهند شد.
۵- رتبه بندی پس از فارغ التحصیلی در ۴ نیمسال و برای رشته هایی که شرح درس مصوب وزارت علوم ۵ نیمسال اعلام شده، انجام می پذیرد ( در صورت تغییر آیین نامه توسط وزارت علوم و اعلام به دانشگاه ها مبنی بر لحاظ نکردن تعداد نیمسال تحصیلی، مراتب از طریق سایت اعلام خواهد شد تا دانشجویانی که در ۵ یا ۶ نیمسال فارغ التحصیل شده اند و حائز شرایط هستند نیز درخواست خود را اعلام نمایند. 

علاقه مندان جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند به سایت دانشگاه هنر اصفهان به آدرس http://www.aui.ac.ir مراجعه نمایند.

/110/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.