رییس دانشگاه اصفهان: خبر استعفایم مربوط به 3 ماه پیش است

قربانی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در خصوص خبر استعفای وی که در برخی رسانه‌ها منتشر شده است، با تکذیب این خبر اظهار داشت: خبرنگاری با بنده تماس گرفت و پرسید که آیا شما استعفا داده‌اید؟ که من نیز گفتم زمانی که سه ماه پیش مراسم معارفه آقای دانشجو برگزار شد، بنده استعفای خود را به ایشان تحویل دادم. ..
سه‌شنبه، 17 آذر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رییس دانشگاه اصفهان: خبر استعفایم مربوط به 3 ماه پیش است
ویرایش عکس شهریور 99
 
فارس: قربانی در خصوص انتشار خبری مبنی بر استعفای وی گفت: زمانی که سه ماه پیش مراسم معارفه آقای دانشجو برگزار شد، بنده استعفای خود را به ایشان تحویل دادم و این موضوع مربوط به زمان فعلی نیست.
حمیدرضا قربانی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در خصوص خبر استعفای وی که در برخی رسانه‌ها منتشر شده است، با تکذیب این خبر اظهار داشت: خبرنگاری با بنده تماس گرفت و پرسید که آیا شما استعفا داده‌اید؟ که من نیز گفتم زمانی که سه ماه پیش مراسم معارفه آقای دانشجو برگزار شد، بنده استعفای خود را به ایشان تحویل دادم.
وی افزود: اما این مسئله مربوط به زمان فعلی نیست و مربوط به زمان معارفه وزیر جدید است.
رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان همچنین با اشاره به اینکه آن خبرنگار در ادامه از بنده پرسید که اگر استعفای شما پذیرفته شود، چه می‌کنید؟ یادآور شد: بنده به وی گفتم که در صورت پذیرفته شدن اسعفایم به دفتر خود رفته و در آنجا فعالیت خواهم کرد.
قربانی در ادامه تاکید کرد: تا زمانی که با استعفای بنده موافقت نشود، به فعالیت خود ادامه می‌دهم و در خدمت دانشگاه صنعتی اصفهان خواهم بود.
وی همچنین در خصوص برنامه‌های هفته پژوهش دانشگاه صنعتی اصفهان نیز گفت: برای این هفته برنامه‌های متنوعی داریم که می‌توان از آن جمله به برگزاری جلسات با اساتید جدیدالاستخدام و نشست تخصصی با حضور صاحبان صنایع اشاره کرد.
وی افزود: انتخاب طر‌ح‌های برتر در حوزه صنعت، تقدیر و تشکر از پژوهشگران نمونه سال دانشگاه، همچنین مراسم افتتاح آزمایشگاه مرکزی و برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در شهرهای تهران و اصفهان از دیگر برنامه‌های این دانشگاه در هفته پژوهش است
منتظر اخبار ، انتقاد و پیشنهادات شما هستیم :
news@rasekhoon.net/div>


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.