شهردار اصفهان در گفتگو ی اختصاصی : منوریل اصفهان راه اندازی می شود

بر اساس بررسیهایی که در مورد سیستم مونوریل مالزی و استرالیا انجام داده ایم به این نتیجه رسیده ایم که مونوریل در اطراف رودخانه زاینده رود جواب داده و می تواند اهداف ما را در زمینه حمل و نقل شهری برآورده سازد.هم اکنون در 50 شهر جهان حدود 306 کیلومتر مونوریل وجود دارد که از آن رونق صنعت حمل و نقل و گردشگری استفاده می کنند.شهردار اصفهان تصریح کرد: مطالعات کارشناسی این طرح انجام شده و منتظر برخی مطالعات جانبی دیگر هستیم و علاوه بر آن پیشنهاد مطالعه در خصوص کوه صفه ...
جمعه، 27 دی 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شهردار  اصفهان  در  گفتگو ی  اختصاصی : منوریل  اصفهان  راه اندازی  می شود
  
 مرتضی سقائیان نژاد گفت: هر چند مونوریل در تهران پاسخگو نبوده و کارشناسی نیست اما در اصفهان با توجه به موقعیت گردشگری و جغرافیایی زاینده رود جواب می دهد و مطالعات کارشناسی آن را انجام داده ایم.
دکتر مرتضی سقائیان نژاد با اشاره به سیاستهای شهرداری اصفهان در حوزه حمل ونقل افزود: بر اساس بررسیهایی که در مورد سیستم مونوریل مالزی و استرالیا انجام داده ایم به این نتیجه رسیده ایم که مونوریل در اطراف رودخانه زاینده رود جواب داده و می تواند اهداف ما را در زمینه حمل و نقل شهری برآورده سازد.
هم اکنون در 50 شهر جهان حدود 306 کیلومتر مونوریل وجود دارد که از آن رونق صنعت حمل و نقل و گردشگری استفاده می کنند.
شهردار اصفهان تصریح کرد: مطالعات کارشناسی این طرح انجام شده و منتظر برخی مطالعات جانبی دیگر هستیم و علاوه بر آن پیشنهاد مطالعه در خصوص کوه صفه را داده ایم که نتایج آن به زودی اعلام می شود.
شهردار اصفهان با انتقاد از وضعیت حمل و نقل شهری در اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر برای راه اندازی قطار شهری که از نیازهای اساس اصفهان است با مشکلات متعددی مواجه هستیم که تامین قطارها از اساسی ترین آنهاست.
سقائیان نژاد ادامه داد: به علت تحریمها هنوز قرارداد واگنها امضا نشده و چنانکه این اتفاق بیفتد 10 کیلومتر ریل گذاری داریم و این در حالی است که در بحثهای درآمدی دچار مشکل هستیم.
این موضوع در حالی اتفاق می افتد که صارمی شهردار کرمانشاه چندی پیش ازموافقت دولت با اعتبار اولیه 80 میلیارد ریالی برای احداث منوریل در این شهرستان خبر داد.
 


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما