بررسی حکم رهبر انقلاب برای ضرغامی در گفتکو با یک کارشناس ارتباطات

رهبر انقلاب در حکم انتصاب ضرغامی بر ریاست سازمان صدا و سیما اولتیماتوم یک ساله جهت انجام تحولاتی را داده اند که در صورت عدم اجرای آن، حکم قطعی باقی نخواهد ماند.محمد احمدی کارشناس ارتباطات با اشاره به انتصاب مجدد ضرغامی بر ریاست سازمان صدا و سیما، گفت: این انتصاب انجام شد، ولی هنوز دیدگاه های انتقادی رهبری بر عملکرد سازمان وجود دارد....
يکشنبه، 17 آبان 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بررسی حکم رهبر انقلاب برای ضرغامی در گفتکو با یک کارشناس ارتباطات
ویرایش عکس تیر 99
رهبر انقلاب در حکم انتصاب مجدد رئیس سازمان به طور واضح اعلام کرده‌اند که اگر آن چیزی که مد نظر جامعه است اجرا نشود، تغییر صورت می‌گیرد.
یک کارشناس ارتباطات گفت: رهبر انقلاب در حکم انتصاب ضرغامی بر ریاست سازمان صدا و سیما اولتیماتوم یک ساله جهت انجام تحولاتی را داده اند که در صورت عدم اجرای آن، حکم قطعی باقی نخواهد ماند.
محمد احمدی کارشناس ارتباطات در گفتگو با خبرنگار سیاسی «فردا» با اشاره به انتصاب مجدد ضرغامی بر ریاست سازمان صدا و سیما، گفت: این انتصاب انجام شد، ولی هنوز دیدگاه های انتقادی رهبری بر عملکرد سازمان وجود دارد.
وی تصریح کرد: ضرغامی به لحاظ صلاحیت اخلاقی و انسانی مورد تایید واقع شده است ولی همان گونه که در حکم هم آمده، بر عملکرد وی در این سال ها انتقادات جدی وارد است.
این استاد ارتباطات با اشاره به بخشی از این حکم که در آن انتظار رهبری جهت تحول در صدا و سیما در اولین سال مسئولیت ضرغامی مورد تاکید قرار گرفته ، افزود: این تاکید بیانگر این است که ضرغامی فرصت چندانی برای ادامه راه در سازمان ندارد.
وی با بیان اینکه رییس سازمان صدا و سیما بسیاری از فرصت ها را از دست داد، گفت: مقام معظم رهبری به وی اولتیماتوم داد که در صورت عدم تغییر در روند کاری، حکم لایتغیر و قطعی باقی نخواهد ماند.
احمدی بیان داشت: رهبر انقلاب در حکم انتصاب مجدد رییس سازمان صدا و سیما به طور واضح اعلام کرده‌اند که اگر آن چیزی که مد نظر جامعه است اجرا نشود، تغییر داده می شوید.
وی همچنین در خصوص قابلیت رقابت رسانه ملی با رسانه های خارجی، ضمن بیان این مطلب که اصلا قدرت رقابت با دیگر رسانه ها را نداریم، اظهار داشت: رسانه تحت تاثیر شورای سیاست گذاری است و این شورا هم خواهان حفظ وضع موجود است غافل از اینکه تولید محتوای خوب، با رقابت ممکن می شود.
این کارشناس ارتباطات با بیان اینکه صدا و سیما نمی تواند تحت تاثیر فشارهای داخلی و بیرونی واقعیات را خاکستری ببیند، گفت: این سازمان مسائل را یا سفید می بیند و یا سیاه؛ موضوعات جامعه را هم تماما سفید می بیند.
احمدی علل گرایش مردم به ماهواره را عملکردهای نا امید کننده صدا و سیما دانست و افزود: آنها تصور می کنند که مردم ما در دهه 60 تا 70 زندگی می کنند، در صورتی که مخاطبان در جهان شهری زندگی می کنند و به صورت آن لاین در جرایان امور هستند. پس باید مسائل به صورت شفاف و بدون جانبداری مطرح شود.

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پیشنهادات شما هستیم :
news@rasekhoon.net


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.