کلاه قرمزی به‌ زودی جلوی دوربین « بچه ننه » می‌رود

ساخت فیلم‌‌سینمایی«بچه ننه» از سری داستان‌های کلاه‌قرمزی به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حمید مدرسی به‌زودی آغاز می‌شود.
سه‌شنبه، 3 آذر 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کلاه  قرمزی  به‌ زودی  جلوی  دوربین  « بچه  ننه »  می‌رود
ساخت فیلم‌‌سینمایی«بچه ننه» از سری داستان‌های کلاه‌قرمزی به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حمید مدرسی به‌زودی آغاز می‌شود.
 
«بچه ننه» داستان دیگری از ماجراهای کلاه قرمزی شخصیت محبوب عروسکی است که پس از سال‌ها دوباره روی پرده سینما جان می گیرد.
 
شخصیت شاد کلاه قرمزی در اوایل دهه هفتاد و در قالب مجموعه «صندوق پست» پا به جعبه جادویی گذاشت و با پیوستن پسرخاله به این مجموعه محبوبیت آن دو چندان شد. طهماسب بعد از ساخت این مجموعه پرمخاطب، دو فیلم سینمایی با عناوین «کلاه قرمزی و پسر خاله» و «کلاه قرمزی و سرو ناز» را با حضور این شخصیت محبوب عروسکی ساخت که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
 
‌حال پس از گذشت 7 سال ایرج طهماسب و حمید مدرسی قصد دارند قسمت سوم کلاه قرمزی را با عنوان «بچه ننه» جلوی دوربین ببرند.
 
شنیده‌ها حاکی از این است که مقدمات پیش تولید این فیلم هم اکنون در دفتر صحرا فیلم (تهیه‌کننده دو فیلم قبلی کلاه قرمزی) در حال انجام است و احتمالا تا 20 روز دیگر فیلمبرداری این فیلم آغاز خواهد شد.
 
 «بچه ننه» در اسفند سال 84 پروانه ساخت گرفته و جزئیات داستان آن هنوز مشخص نشده است  اما حضور حمید جبلی در آن قطعی است.
 
یادآور می‌شود مجموعه «کلاه قرمزی 3» با پیوستن دو عروسک جدید به نام‌های گی گی لی و  پسر عمه زا در ایام نوروز روی آنتن شبکه دو سیما رفت؛ مجموعه‌ای که در هر قسمت با حضور هنرمندان مهمانی چون ابراهیم حاتمی‌کیا، حمید جبلی، باران کوثری، امین حیایی، علیرضا خمسه، شهرام قائدی، رضا شفیع جم، منوچهر آذری، پانته آ بهرام، آتیلا پسیانی، و ...به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های نوروزی سیما تبدیل شد.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.