همه با هم سنگ هایی برای حمله به ایران جمع کنیم!

علاوه بر این باید گفت از آمریکایی هایی که در سیاست خارجی شان دائما بر پیروی از یک ایدئولوژی خشک و انعطاف ناپذیر تاکید می شود هیچ انتظاری نیست که با ایدئولوژی رقیب، همچون اسلام سیاسی مطرح شده در انقلاب اسلامی موافقت کنند و حتی بر فرض صحت چنین نظرسنجی نیز علل آن کاملا روشن و قابل انتظار است چرا که انقلاب اسلامی، رقیب گفتمانی لیبرال دمکراسی است.
يکشنبه، 27 تير 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
همه با هم سنگ هایی برای حمله به ایران جمع کنیم!

راسخون:  "برای هر مساله ای، فصلی و برای هر زمانی هدفی است. زمانی برای سنگ جمع کردن است و زمانی برای صلح و زمانی برای جنگ. اکنون زمان آن است که سنگ هایمان را برای مقابله با ایران گرد آوری کنیم."

 بنابر این گزارش به نقل از "تابناک"، جملات آغازین بالا را سایت "واحد نظر سنجی اطلاعات بازار تکنومارتیکا"( TIPP ) برای تبیین یک نظر سنجی که اخیرا انجام داده، انتخاب کرده است. این نظر سنجی درباره نظر آمریکایی ها نسبت به حمله رژیم صهیونیستی علیه ایران انجام پذیرفته است. این موسسه، که خود را یک بنگاه نظرسنجی ملی در آمریکا معرفی می کند، مدعی است که در انتخابات 2004 و 2008، ریاست جمهوری آمریکا دقیق ترین نظرسنجی را در این کشور انجام داده است.

بر پایه این نظر سنجی، موسسه مذکور مدعی شده است که اکثر آمریکایی ها با حمله رژیم صهیونیستی به ایران موافق هستند. بر اساس این گزارش، 47 در صد دمکرات ها با این حمله احتمالی موافقت داشته اند، این در حالی است که 40 درصد با این حمله ابراز مخالفت داشته اند و 13 درصد هم نظر خاصی نداشته اند. علاوه بر این در بین جمهوری خواهان نیز 74 درصد با حمله صهیونیست ها به ایران موافق هستند، 17 درصد مخالف و 9 درصد نیز نظر خاصی ابراز نکرده اند. در بین افراد غیر حزبی و مستقل نیز 56 درصد با این حمله موافق، 30 در صد مخالف و 14 درصد نیز نظری نداده اند.

بر اساس همین مورد اخیر بسیاری از سایت های خبری به موافقت مردم آمریکا با حمله اسرائیل به ایران خبر داده اند.

این گزارش اضافه می کند: اگر چه این سایت مدعی است که دقیق ترین نظرسنجی ها را در آمریکا انجام داده است اما با این وجود با مروری کوتاه بر تفسیر این نظرسنجی که در همین سایت منتشر شده است، به راحتی میزان تعصب و نگاه جانبدارانه این موسسه را می توان فهمید. در این تفسیر، با تعریفی مفرط از آمریکا بدون استدلال و همچنین نکوهش ایران آن هم بدون استدلال، به تبیین نظرسنجی خود پرداخته است.

علاوه بر این باید گفت از آمریکایی هایی که در سیاست خارجی شان دائما بر پیروی از یک ایدئولوژی خشک و انعطاف ناپذیر تاکید می شود هیچ انتظاری نیست که با ایدئولوژی رقیب، همچون اسلام سیاسی مطرح شده در انقلاب اسلامی موافقت کنند و حتی بر فرض صحت چنین نظرسنجی نیز، علل آن کاملا روشن و قابل انتظار است چرا که انقلاب اسلامی، رقیب گفتمانی لیبرال دمکراسی است.
 
1002
منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.