نماينده مردم مشهد در مجلس:

جبهه پايداري سازوکار کميته 8+7 را ناقص مي داند

نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس گفت: جبهه پايداري با اصل وحدت مخالفتي ندارد و اختلاف بر سر ساز و كار كميته 8+7 است.
جمعه، 21 مرداد 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جبهه پايداري سازوکار کميته 8+7 را ناقص مي داند

راسخون : نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس گفت: جبهه پايداري با اصل وحدت مخالفتي ندارد و اختلاف بر سر ساز و كار كميته 8+7 است.

به گزارش راسخون به نقل ازفارس، سيداميرحسين اظهار داشت: تشكيل كميته 8+7 وحدت اصولگرايي را در راستاي حل منازعات و اختلافات بين گروه‌هاي اصولگرا مفيد است، زيرا جبهه پايداري با اصل وحدت مخالفتي ندارد و اختلاف بر سر ساز و كار كميته 8+7 است.

وي ادامه داد: جبهه پايداري بر اين عقيده است كه در كميته 8+7 يا اشخاص بايد نماينده معرفي كنند و يا طيف‌هاي سياسي اصولگرا و نيز بسته به وزن سياسي افراد تعداد نمايندگان در اين كميته مشخص شود.

نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس تشكيل كميته 8+ 7 را تنها محور وحدت اصولگرايان ندانست و شرايط هر منطقه در كشور را راي براي ايجاد وحدت متغير خواند و خاطر نشان كرد: به عنوان نمونه مشهد كميته 8+7 خود را مي‌خواهد كه افراد با توجه به شرايط ويژگي‌هاي آن منطقه به جمع‌بندي برسند.

قاضي‌زاده تجميع تمام گروه‌هاي اصولگرا را در يك جا غير ممكن عنوان كرد و افزود: نمي‌توانيم كساني را كه مي‌گويند اصولگرا هستند اما به صورت مستقل عمل مي‌كنند را خارج از دايره اصولگرايي قرار دهيم.

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس يكي از آفت‌هاي نگاه سياسي را زير سئوال بردن كارآمدي افراد ذكر كرد و اظهار داشت: زماني كه فضا سياسي شود ديگر به كارآمدي افراد توجه نمي‌شود و اين ظلم به نظام و مردم است.

وي رجوع مردم به نظريات گروه‌هاي مرجع همانند نخبگان براي انتخاب افراد شايسته را مهم خواند و افزود: مردم ما ثابت كرده اند كه اگر نظرات گروه‌هاي مرجع مبتني بر خواسته‌هايشان نباشد از گفته‌هاي آنان اطاعت نميكنند.

نماينده مردم مشهد و كلات با اشاره به پيشنهاد اصلاح آيين‌نامه داخلي مجلس از سوي دولت، گفتمان مجلس را تبادل نظر با افراد و نهادها عنوان كرد و گفت: دولت با ارائه پيشنهاد چند مورد اصلاحيه از مواد آيين‌نامه داخلي مجلس عملي اشتباه نكرده است ولي اين كار غير معمول است.

وي در ادامه اظهار داشت: دولت اگر حرفي در مورد اصلاحات آيين‌نامه داخلي مجلس چه درست و چه غلط دارد بايد مطرح كند.

 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

998

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما