فاطمه رهبر:

كوتاهي نابخشودني مسئولان‌ درباره جهاد اقتصادي کاملاً ‌مشهود است

نماينده مردم تهران در مجلس، كوتاهي قواي سه‌گانه به عنوان كارگزاران نظام در موضوع 'جهاد اقتصادي' را امري كاملاً مشهود دانست و تأكيد كرد كه كوتاهي‌ها در اين رابطه نابخشودني است.
دوشنبه، 24 مرداد 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
كوتاهي نابخشودني مسئولان‌ درباره جهاد اقتصادي کاملاً ‌مشهود است

راسخون : نماينده مردم تهران در مجلس، كوتاهي قواي سه‌گانه به عنوان كارگزاران نظام در موضوع 'جهاد اقتصادي' را امري كاملاً مشهود دانست و تأكيد كرد كه كوتاهي‌ها در اين رابطه نابخشودني است.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، فاطمه رهبر نماينده مردم تهران و عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، با اشاره به نامگذاري سال جاري به نام سال "جهاد اقتصادي " گفت: عقلاني‌‌ترين راه براي مقابله با تحريم‌هاي غرب "جهاد اقتصادي " است و در كل عقلاني‌ترين راه براي رسيدن به اهداف اقتصادي و اهداف بلند مدت كشور، جهاد اقتصادي است.

وي افزود: بنده اخيراً در يك نشست تخصصي حضور داشتم، كارشناسان رشته اقتصاد در آن جلسه موضوع جهاد اقتصادي را بررسي مي‌كردند؛ آنها مي‌گفتند كه هيچ كم و كاستي در فرمايشات مقام معظم رهبري وجود ندارد و با بررسي‌هايي هم كه كرده بودند، به اين نتيجه رسيده بودند كه حتي نمي‌توان نكته‌اي ديگر به جهاد اقتصادي اضافه كرد.

نماينده مردم تهران در مجلس، مشكل اول كشور را اقتصاد دانست و تصريح كرد: رهبر معظم انقلاب در جمع كارگزاران نظام هم كه نقاط مثبت و منفي كشور را مطرح فرمودند، يكي از مسائلي كه به آن اشاره داشتند، مبحث اقتصادي بود؛ كوتاهي قواي سه‌گانه به عنوان كارگزاران نظام در موضوع جهاد اقتصادي كاملا مشهود است، مسئله‌اي كه باعث شد رهبر انقلاب در ديدار اخيرشان مجدداً به مسائل اقتصادي اشاره داشته باشند.

رهبر ادامه داد: كوتاهي در رابطه با جهاد اقتصادي از طرف همه اتفاق افتاده و كوتاهي صورت گرفته نابخشودني است چرا‌كه در حال حاضر دنيا در بحران اقتصادي به سر مي‌برد و ما بايد باتوجه به ديدگاه‌هاي ديني و اسلامي اقتصادي پويا و كارآمد داشته باشيم.

وي خاطرنشان كرد: اسلام براي مسائل اقتصادي هم راه‌حل‌هايي ارائه كرده و مشكلات تحريم و مسائل اقتصادي را مي‌توان براساس قوانين اسلام حل كرد.

 

* بايد براي تحقق جهاد اقتصادي قرارگاه تشكيل شود

نماينده مردم تهران در مجلس، تحقق جهاد اقتصادي را نيازمند يك قرارگاه جهادي دانست و تأكيد كرد: در دوران دفاع مقدس و اقدام جهادگونه رزمندگان اسلام هم زماني رزمندگان توانستند پيروز شوند كه ما داراي يك قرارگاه نظامي بوديم؛ قرارگاهي كه در آن سياست‌ها، استراتژي‌ها و اهداف پيش‌بيني و برنامه‌ريزي مي‌شد.

رهبر همچنين اظهار داشت: بايد در موضوع جهاد اقتصادي هم بايد به همان شكلي كه در دوران دفاع مقدس عمل كرديم، عمل كنيم، در حال حاضر قرارگاهي كه در رابطه با جهاد اقتصادي ورود كرده و با برنامه‌ريزي تقسيم وظايف كند، متأسفانه با گذشت 5 ماه از سال، هنوز شكل نگرفته است، اگرچه در دولت، مجلس و دستگاه قضايي اقداماتي هم صورت گرفته باشد كه ما نسبت به آن تشكر مي‌كنيم اما اين اقدامات كافي نبوده است.
 

 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

997

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.