فرزین خبر داد:

افزایش مبلغ یارانه نقدی با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها هرگونه شایعه مبنی بر قطع پرداخت یارانه نقدی به اقشار مختلف مردم در ماههای آینده را تکذیب کرد و گفت: مبلغ یارانه نقدی با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها قطعا افزایش می یابد.
دوشنبه، 24 مرداد 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
افزایش مبلغ یارانه نقدی با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

راسخون : سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها هرگونه شایعه مبنی بر قطع پرداخت یارانه نقدی به اقشار مختلف مردم در ماههای آینده را تکذیب کرد و گفت: مبلغ یارانه نقدی با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها قطعا افزایش می یابد.
 

به گزارش راسخون به نقل از مهر، محمدرضا فرزین در حاشیه هشتمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش‌خصوصی در جمع خبرنگاران گفت: دولت هیچگونه برنامه‌ای برای قطع پرداخت یارانه‌های نقدی به اقشار مختلف مردم ندارد و تنها قطع پرداخت یارانه به افراد مرفه در دستور کار است که تاکنون تصمیم نهایی در مورد آن اتخاذ نشده است و بررسی‌ها ادامه دارد.

 

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها افزود: بر اساس مصوبه ستاد هدفمندی یارانه‌ها، یارانه نقدی هفته دوم هر ماه به حساب مردم واریز می‌شود و تا اطلاع ثانوی هم ادامه دارد.

وی تصریح کرد: تا زمانی که فاز دوم اجرای قانون هدفمندشدن یارانه‌ها در کشور آغاز نشود، رقم پرداختی فعلی تغییری نخواهد داشت؛ اما با آغاز مرحله دوم اجرای قانون به طور قطع رقم یارانه افزایش خواهد یافت.
 
 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

997

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.