نامه سرگشاده دانشجویان دختر به رئیس جمهور در اعتراض به خاتون؛

ملت ایران بر سر آرمان های انقلاب با کسی عقد اخوت نبسته است

آقای رئیس جمهور، مردم بر عهدي كه بيش از سه دهه در دفاع از آرمان‌هاي انقلاب و جنابعالی به عنوان بخشی از این جریان عظیم خواهند ماند و بالعکس اگر انحراف از اسلام در رویکردهای دولت مشاهده کنند، با کسی عقد اخوت نبسته اند.
سه‌شنبه، 25 مرداد 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ملت ایران بر سر آرمان های انقلاب با کسی عقد اخوت نبسته است

راسخون : خواهران بسيجي دانشگاه‌هاي امام صادق(ع)، الزهرا، مطهري، شريعتي و شرافت با صدور نامه سرگشاده‌اي خطاب به محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور كشور، توهين ويژه‌نامه خاتون به حجاب و عفاف را محكوم كردند.

به گزارش راسخون، به نقل از فارس، متن كامل اين بيانيه به شرح ذيل است:

جناب آقاي دكتر احمدي‌نژاد
رياست محترم جمهور
سلام‌عليكم

همانطور كه مستحضريد انتخاب حضرتعالي از سوي مردم به عنوان رئيس‌جمهور، به خاطر تلاش مخلصانه شما در راستاي احياء گفتمان امام(ره) و حفظ مؤلفه‌هاي هويتي انقلاب چون مبارزه با اشرافي‌گري، خدمت به مردم ساده‌زيست، استكبارستيزي و عدالت‌خواهي بود.

پرواضح است، مادامي كه سياست‌هاي دولت در عرصه داخلي و خارجي بر موازين دين مبين اسلام حركت نمايد، مردم بر عهدي كه بيش از سه دهه در دفاع از آرمان‌هاي انقلاب بسته‌اند، در دفاع از جنابعالي نيز به عنوان بخشي از اين جريان عظيم خواهند ماند و بالعكس اگر انحراف از اسلام در رويكردهاي دولت مشاهد شود، با كسي عقد اخوت نبسته‌اند.

شنیدن صدای دشمن از اردوگاه خودی


آقاي احمدي‌نژاد؛ چندي است كه صداي دشمن از اردوگاه خودي توسط بوق‌هاي گوناگون به گوش مي‌رسد و اين صدا به قدري رساست كه پرداختن به آن تكرار مكررات است.

اخيراً روزنامه رسمي دولت ايران در ويژه نامه‌اي تحت عنوان "خاتون " اقدام به انتشار مصاحبه‌اي با مهدي كلهر مشاور رسانه‌اي سابق شما كرده است. ايشان در اين مصاحبه، ضمن متكبرانه دانستن رنگ مشكي چادر آن را حاصل تحميل شاهان قاجار به زنان و دختران ايراني دانسته كه از مجالس عياشي شبانه در اروپا بيرون آمده است و در بخش ديگر مصاحبه، چادر مشكي را بدترين نوع پوشش در زمينه فلسفه حجاب دانسته‌اند.

روزنامه دولتی ایران با هزینه بیت المال اداره می شود


صرف‌نظر از بي‌پايه و اساس بودن چنين اظهارنظراتي، جاي تأسف است كه روزنامه دولتي ايران كه با هزينه بيت‌المال مسلمين اداره مي‌شود اين چنين وقيحانه به مخالفت با يكي از احكام ضروري اسلام بپردازد؛ حكمي كه همواره بيش از ديگر احكام جهت ايجاد ترديد در اعتقادات زنان و دختران كشورمان از سوي دشمن مورد هجمه قرار گرفته است.

آقاي رئيس‌جمهور؛ شما بهتر مي‌دانيد مگر نه اينكه خداوند در قرآن‌كريم صراحتاً فرموده "يا ايها النبي قل لازواجك و بناتك و نساء المومنين يدنين عليهن من جلابيبهن " و مگر نه اينكه رنگ مشكي براي چادر جهت عدم ايجاد تبرج استحباب دارد. مگر نه اين بود سفارش همه شهدايي كه به منظور حفظ انقلاب خونشان را تقديم كردند كه "خواهرم چادر مشكي تو از خون من رنگين‌تر است " و مگر مقام معظم رهبري نفرمودند "چادر حقيقتاً حجاب برتر است و هيچ ترديدي در اين نبايد داشت. "

تفاوت اين اظهارنظراتي كه هر از گاهي از دهان برخي ياران شما كه نه، از بوق دشمن خارج مي‌شود با گفتمان كساني كه بيان مي‌كردند اگر حجاب مانع حضور زن در جامعه شود، اين حجاب است كه بايد كنار گذاشته شود چه تفاوتي دارد؟

لجن پراکنی های مدام دشمنان


قطعاً حضرتعالي با آزادي بي‌حد و حصر كه دين را ناديده انگاشته يا خدشه‌دار كند، مخالفيد پس بيان اين مطلب كه براي جذب پانزده ميليون رأي بايد آزادي را بيشتر كنيم از سوي يكي از نزديك‌ترين افراد با شما كه ايشان را زلال هم خوانده‌ايد چه مفهومي مي‌تواند داشته باشد؟ آيا اين جز از اعتقاد به عدم وجود آزادي در شرايط فعلي كه از لجن‌پراكني‌هاي مدام دشمنان نشأت گرفته، مي‌تواند باشد؟

آيا دفاع از اختلاط دختر و پسر و آب‌بازي در پارك آب و آتش، ادعاي پايان دوران اسلام‌گرايي و ده‌ها بيان ديگر از اين دست، با استفاده از ايجاد حاشيه امن به بهانه نزديكي با شخص رئيس‌جمهور مي‌تواند دست آويزي براي هنجارشكني به نفع دشمنان تابلودار نظام قرار گيرد؟ و آيا اين جز انحراف از گفتمان امام(ره) انقلاب و رهبري و تقويت مواضع استكباري مبتني بر اومانيسم است؟

آقای رئیس جمهور پاسخ گوی دغدغه های دینی مردم باشید


آقاي رئيس‌جمهور؛ انتظار اين است تا پاسخ‌گوي دغدغه‌هاي ديني مردم كه حقيقتاً به جا بوده، باشيد و در مقابل اين انحرافات بايستيد تا هم فرداي قيامت محكوم به تساهل و اهمال كاري و خدايي نكرده عذاب الهي نگرديد و هم حقي از مردم كشورتان به عنوان حق‌الناس به خاطر عدم برخورد با متخلفين به گردنتان نماند.

شايد اين نامه را هم مانند هزاران مورد ديگر سياسي تلقي كنيد، اما به خاطر بسپاريد كه اين نامه به نمايندگي از جوانان غيرتمند اين مرز و بوم رقم خورده كه به دنبال استمرار راه امام(ره) و شهدايند.

در پايان ما دانشجويان متعهد به مؤلفه‌هاي اصيل انقلابي، ضمن محكوم كردن اين اظهارات وقيحانه خواستار برخورد جدي با عاملان انتشار اين اظهارات موهوم بوده و موكداً اعلام مي‌داريم كه بر سر آرمان‌هاي انقلاب با هيچ فرد، گروه، جناح و حزبي عقد اخوت نبسته‌ايم.
 

 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

900

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.