پيام‌هاي ويژه‌ جريان انحرافي در آستانه انتخابات

ماجرای اختلاس ۳ هزارمیلیارد تومانی موجب نشده که جریان انحرافی فعالیت های ویژه خود را متوقف سازد.
دوشنبه، 4 مهر 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پيام‌هاي ويژه‌ جريان انحرافي در آستانه انتخابات

راسخون : ماجرای اختلاس ۳ هزارمیلیارد تومانی موجب نشده که جریان انحرافی فعالیت های ویژه خود را متوقف سازد.


به گزارش راسخون به نقل از جوان آنلاین،جریان انحرافی که تلاش ویژه و پرشتابی را برای بدست گیری کرسی های مجلس ساماندهی کرده است در پی آشکار شدن برخی از مهره های این جریان برای قرار گرفتن در لیست های انتخاباتی، پیغام هایی را با واسطه به یکی از نهادها و مراجع نظارتی ارسال کرده و خواستار مساعدت برای تائید صلاحیت این افراد شده است.



این گزارش حاکی است این پیغام ها با واکنش شدید این مرجع نظارتی مواجه شده است به نحوی که تصریح شده که خطر این جریان از خطر فتنه نیز بیشتر بوده و این نهاد همچون گذشته هیچ گونه مماشاتی را با جریان های مساله دار و متعارض با نظام چه از فتنه گران و چه از جریان انحرافی نخواهد داشت.



شایان ذکر است این درخواست از سوی جریان انحرافی در حالی صورت می پذیرد که جریان مزبور در انتخاب افراد موردنظر خود برای لیست های در سطح استان ها خواستار انتخاب افرادی شده است که دارای نقاط ضعف در پرونده خود بوده تا از این طریق بتوانند فرد مزبور را به دلایل ضعف های خود راحتر کنترل نمایند.


همچنین جریان انحرافی به نامزدهای مورد نظر خود گفته است که هزینه های انتخاباتی ،رای آوری برعهده این جریان بوده و در عوض رای نمایندگان بصورت پیش خرید باید دراختیار انحرافیون قرار گیرد.

 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

997

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.