3 میلیون و 500 هزار نفر به زیارت امامزادگان قم رفتند

اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم اعلام کرد: تا پایان روز یازدهم تعطیلات نوروزی بیش از 3 میلیون و 500 هزار نفر به زیارت بقاع متبرکه قم نائل شدند.
دوشنبه، 14 فروردين 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
3 میلیون و 500 هزار نفر به زیارت امامزادگان قم رفتند

راسخون : اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم اعلام کرد: تا پایان روز یازدهم تعطیلات نوروزی بیش از 3 میلیون و 500 هزار نفر به زیارت بقاع متبرکه قم نائل شدند.


به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان اوقاف وامور خیریه به نقل ازروابط عمومی اوقاف قم، بسیاری از ایرانیان با توجه به اهمیت زیارت امامزادگان و بقاع متبرکه، بخشی از تعطیلات نوروز را به زیارت این بزرگواران اختصاص داده و برای این منظور به شهرهایی چون مشهد، قم، شیراز و دیگر مناطق سفر می‌کنند.


شهر مقدس قم نیز با وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و نیز بقاع متبرکه امامزادگان بسیار، پذیرای خیل عظیم زائران و شیفتگان اهل‌بیت(ع) در مناسبت‌های گوناگون به خصوص ایام نوروز بود.


امامزادگان بسیاری در قم مدفون هستند که تعداد زیادی از آنها دارای بقعه و آرامگاه بوده و مشتاقان فراوانی را به سوی خود جلب می‌کنند.


در نوروز امسال نیز خیل عظیم زائران کریمه اهل‌بیت(ع)، علاوه بر زیارت این بانوی بزرگوار، به سایر بقاع متبرکه قم نیز مشرف شده و مرقد این امامزادگان را زیارت کردند.


بر اساس اعلام اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان یازدهمین روز فروردین ماه بیش از 3 میلیون و 500 هزار نفر با حضور در بقاع متبرکه به زیارت امامزادگان نائل شده‌اند.

شما می توانید آخرین اخبارایران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رسانی راسخون"مشاهده نمایید.

998

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
اخبار مرتبط