سفر کتایون ریاحی به زاهدان

سومین سفر فصلی سفیر مهرآفرین، روز شنبه چهاردهم مردادماه با سفر به استان سیستان و بلوچستان و مرکز این استان، یعنی شهر زاهدان برگزار شد.
يکشنبه، 15 مرداد 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سفر کتایون ریاحی به زاهدان

ویرایش عکس آذرماه 98

سومین سفر فصلی سفیر مهرآفرین، روز شنبه چهاردهم مردادماه با سفر به استان سیستان و بلوچستان و مرکز این استان، یعنی شهر زاهدان برگزار شد.

به گزارش راسخون به نقل از خبرنگار مهر، هیئت انتخاب فیلمنامه‌های سینمایی ویدیویی بخش قلم طلایی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس معرفی شدند.
هیاتی متشکل از پنج تن از هنرمندان، سینماگران و مدیران هنری کشور، مسئولیت ارزیابی و انتخاب فیلمنامه‌های سینمایی ویدئویی بخش قلم طلایی جشنواره را برعهده دارند. مصطفی رستگاری، امیرحسین آشتیانی، محمدرضا آهنج، سیدرحیم حسینی و داوود امیریان اعضای هیئت انتخاب این بخش هستند.

- سومین سفر فصلی سفیر مهرآفرین، روز شنبه چهاردهم مرداد ماه با سفر به استان سیستان و بلوچستان و مرکز این استان، یعنی شهر زاهدان برگزار شد. در این سفر کتایون ریاحی به اتفاق فاطمه دانشور مدیرعامل و تعدادی از مدیران موسسه مهرآفرین و فرزندان شان، از خانواده‌‌های تحت پوشش و همچنین از بخش‌های محروم شهر زاهدان دیدار کردند و ضمن اهدای کمک‌های موسسه مهرآفرین به تعدادی از خانواده‌های بی‌بضاعت شهر زاهدان و حواشی آن، به درد دل ها و مشکلات آنان گوش دادند؛ و قرار شد اقداماتی در رفع چهره فقر از این شهر صورت پذیرد.‌

- فیلم کوتاه "صدای باران" به کارگردانی جلال ساعدپناه با حضور این فیلمساز ایرانی، در بخش رقابتی سومین دوره جشنواره یک کشور، یک فیلم در کشور فرانسه به نمایش درآمد و توانست بیشترین آرا را به‌دست آورد و جایزه بهترین فیلم این جشنواره را از میان 47 فیلم اروپایی، آسیایی و آمریکایی از آن خود کند.
جشنواره یک کشور، یک فیلم، اعضای هیئت داوران ندارد و در واقع، مردم داوران این جشنواره محسوب می‌شوند و با آرای خود بهترین فیلم را انتخاب می‌کنند؛ که امسال کارگردان ایرانی، جلال ساعدپناه با فیلم کوتاه "صدای باران" توانست بیشترین آرا و جایزه این جشنواره مردمی را از آن خود کند
این جشنواره با نمایش 47 فیلم‌ کوتاه داستانی، انیمیشن، مستند و تجربی از کارگردانان 47 کشور جهان در فضایی زیبا و با حضور گرم و استقبال بی‌نظیر اهالی دهکده آپچت در نزدیکی شهر کلرمون فران در کشور فرانسه برگزار شد./

سفر کتایون ریاحی به زاهدان
 

سفر کتایون ریاحی به زاهدان

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.