جعفری:

استقلال و پرسپولیس پولدارترین باشگاه‌ها هستند/ از عملکرد تونی راضی‌ام

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با تاکید بر اینکه استقلال و پرسپولیس پولدارنرین باشگاهای کشور هستند، گفت: مسئولان باشگاه سپاهان آنقدر حرفه‌ای هستند که به صورت مستقیم با نصرتی مذاکره نکنند و اگر غیر از این باشد ما نیز طبق قانون عمل خواهیم کرد.
سه‌شنبه، 7 شهريور 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
استقلال و پرسپولیس پولدارترین باشگاه‌ها هستند/ از عملکرد تونی راضی‌ام

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با تاکید بر اینکه استقلال و پرسپولیس پولدارنرین باشگاهای کشور هستند، گفت: مسئولان باشگاه سپاهان آنقدر حرفه‌ای هستند که به صورت مستقیم با نصرتی مذاکره نکنند و اگر غیر از این باشد ما نیز طبق قانون عمل خواهیم کرد.

به گزارش راسخون، به نقل از خبرگزاری مهر، محمدحسین جعفری، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: من فکر نمی‌کردم که در دیدار مقابل ذوب آهن بازنده شویم. البته از قبل نگران این بودم که بازیکنان ما در این دیدار دچار غرور کاذب شوند و متاسفانه با وجود هشدارهای اولیویرا این اتفاق افتاد و بازی را باختیم.

وی در همین خصوص افزود: متاسفانه بازیکنان ما با توجه به موقعیت تیم ذوب آهن در جدول رده بندی این تیم را دستکم گرفته و کارهای دفاعی را که اولیویرا به آنها محول کرده بود به طور جدی درون زمین انجام ندادند، ضمن اینکه محسن فروزان، دروازه بان تیم ما نیز مرتکب اشتباه بدی در گل دومی که دریافت کردیم، شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که "در شرایط فعلی که مشکلات مالی گریبان همه باشگاه‌های لیگ برتری از جمله استقلال و پرسپولیس را گرفته باشگاه شما چه وضعیتی داشته و چه راهکارهایی برای حل آن در نظر گرفته‌اید؟"، تاکید کرد: تا امروز با وجود شرایط سخت اقتصادی که بر باشگاه‌های لیگ برتری حاکم است ما با تمام توان خود باشگاه تراکتورسازی را اداره کرده‌ایم و اعضای هیات مدیره باشگاه نیز همه تلاش خود را می‌کنند تا مسائل و مشکلات اقتصادی باشگاه را در کمترین زمان ممکن حل کنند. خوشبختانه تا امروز به طور میانگین 20 درصد از قرارداد اولیه بازیکنان و کادر فنی تیم را پرداخت کرده‌ایم.

وی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را پولدارترین باشگاه‌های فوتبال ایران خواند و تاکید کرد: البته من فکر نمی‌کنم که باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان به اندازه باشگاه تراکتورسازی مشکلات مالی داشته باشند و حتی معتقدم که در حال حاضر باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان به ترتیب سه باشگاه پولدار کشور هستند. شما مطمئن باشید که پول در فوتبال ایران نقش تعیین کننده‌ای دارد. به عنوان نمونه وضعیت مساعد مالی باشگاه سپاهان طی چند سال اخیر نقش تعیین کننده‌ای در جذب بازیکنان خوب و قهرمانی‌های این تیم در رقابت‌های لیگ برتر داشته است.

جعفری در خصوص وضعیت خدمت سربازی حدادی‌فر تصریح کرد: خدمت سربازی قاسم حدادی‌فر در تاریخ 4/6/91 به پایان رسیده و ما تسویه حساب وی را نیز به سازمان نظام وظیفه اعلام کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا محمد نصرتی به باشگاه سپاهان منتقل خواهد شد؟"، گفت: ما دراین خصوص چیزی نشنیده و پیشنهادی نیز بدست ما نرسیده است اما مطمئنم مسئولان باشگاه سپاهان آنقدر حرفه‌ای هستند که به صورت مستقیم با بازیکنی که با باشگاهی دیگر قرارداد دارد مذاکره نکنند و اگر غیر از این باشد ما نیز مطابق قانون عمل خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خاتمه تصریح کرد: با اینکه ما در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر بازی را به تیم ذوب آهن باختیم اما در مجموع از عملکرد بازیکنان و کادر فنی تیم در پنج هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر راضی هستم و مطمئنم شکست مقابل تیم ذوب آهن بازیکنان ما را به خود آورده و انگیزه آنان را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بیشتر خواهد کرد.
100



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.