محمود یاوری:

باید نظری را جوانمردترین فوتبالیست قرن نامید/سپاهان رسم بازی جوانمردانه را رعایت نکرد

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز اعتقاد دارد بازیکنان سپاهان رسم بازی جوانمردانه را رعایت نکردند.
چهارشنبه، 8 شهريور 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
باید نظری را جوانمردترین فوتبالیست قرن نامید/سپاهان رسم بازی جوانمردانه را رعایت نکرد

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز اعتقاد دارد بازیکنان سپاهان رسم بازی جوانمردانه را رعایت نکردند.


به گزارش راسخون به نققل از خبرگزاری فارس، محمود یاوری پس از شکست یک بر صفر مقابل سپاهان  اظهار داشت: قبل از هر چیز لازم می دانم از تماشاگران سپاهان که در بدو ورودم به ورزشگاه تشویقم کردند تشکر کنم. امیدوارم نامطبوعی های فوتبال در پیروزی سپاهان دخیل نشده باشد. از بازیکنانم تشکر می کنم که امروز روح پاک موجود در فوتبال را به نمایش گذاشتند. شرمنده بازیکنان هستم که به آنها گفتم به جای نتیجه، جوانمرد باشید. خوشحالم آنها جوانمرد بودند و افتخار دیگری در فوتبال آفریدند.

وی اضافه کرد: اگر دو سال قبل امین متوسل زاده فوتبالیست سال شد باید نظری را جوانمردترین فوتبالیست قرن نامید که توپ را هنگام مصدومیت بازیکن حریف در حالت تک به تک با دروازه بان، به بیرون زد اما رسمش نبود در قبال این حرکت، بازیکن تیم رقیب در چنین شرایط مشابه ای توپ را بردارد و بخواهد به گل برسد. این رسم و رسالت فوتبال سپاهان نبوده و نیست. در تیمی که از مکتب شاهین است درست نیست برخی بازیکنان بیایند و روح جوانمردی نداشته باشند.

یاوری عنوان کرد: امیدوارم بازیکنانی در سپاهان باشند که رسالت این باشگاه را رعایت کنند و رسالت باشگاه سپاهان روی آنها تاثیر بگذارد نه اینکه سپاهان از اخلاق آنها متاثر شود. به هر حال به کرانچار و تیمش تبریک می گویم. فکر نمی کردم این بازی این قدر برای آنها حساس باشد و چنین حرکاتی بعد از گل انجام دهند.

یاوری گفت: در 40 سال مربیگری چنین صحنه هایی ندیده بودم. به نظر می رسد این نتیجه برای سپاهان خیلی مهم بود. سپاهان بیشتر از ما به این پیروزی نیاز داشت و امیدوارم این پیروزی به آنها بچسبد. امیدوارم رحیمی با اصالتی که دارد و سپاهانی اصیل است یکسری جلسات بگذارد و مبنا را بر این بگذارد که مکتب را به برخی یادآوری کنند. متاسفانه موقعیت های زیادی از دست دادیم و بعد از حرکت شایسته نظری خود او دو موقعیت را گل نکرد.

یاوری در مورد شعار برخی هواداران سپاهان علیه او و متهم کردن او به ضد فوتبال گفت: هر کسی گوش می خواهد، گوشواره را می خواهد. این هواداران شاید عصبانی و به دنبال پیروزی بودند. از دست آنها ناراحت نیستم. به عنوان سپاهانی اصیل از رفتار آنها ناراحت نمی شوم.

یاوری دفاعی بازی کردن فجر را رد کرد و گفت: وقتی تیم رقیب با 5 مهاجم بازی می کند فوتبالمان به سمت دفاعی شدن پیش می رود.

وی در مورد بازی سپاهان و الاهلی خاطر نشان کرد: دلم نمی آید عیوب سپاهان را بگویم و وظیفه کادرفنی این تیم است که متوجه شود. سال گذشته گفتم قبای قهرمانی به این تیم می آید اما امسال متاسفانه دچار یکسری مشکلات است که باید خودش آنه را پیدا کنند.

یاوری در پایان در مورد جایگاه فجر سپاسی در جدول گفت: با بازیکنان جوانی که داریم سعی داریم جایگاه فجر بهتر شود.

100



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.