اهدای دست‌نوشته رهبری به حسینی پور

معاون سازمان سینمایی تصریح کرد که بازنویسی فیلمنامه فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد را به اتمام رسانده و فیلمنامه آن آماده شده است.
سه‌شنبه، 14 شهريور 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اهدای دست‌نوشته رهبری به حسینی پور

به گزارش راسخون به نقل از مشرق، عصر روز گذشته در مراسمی تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «پایی که جا ماند» با حضور جمعی از مسئولین فرهنگی و لشکری به سیدناصر حسینی‌پور نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» اهدا شد.

اهدای دست‌نوشته رهبری به حسینی پور

در این مراسم حجت‌الاسلام رحیمیان نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید، علیرضا مختارپور نویسنده و فعال فرهنگی، حجت‌الاسلام شیرازی نماینده ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مجتبی رحماندوست نویسنده و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب اول مجلس شورای اسلامی، سرلشکر رحیم‌صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا و محسن مومنی رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند و سخنانی را درباره این اثر ابراز کردند.

اهدای دست‌نوشته رهبری به حسینی پور

متن مرقومه مقام معظم رهبری در ذیل آمده است:
بسمه تعالی
تاکنون هیچ کتابی نخوانده و هیچ سخنی نشنیده‌ام که صحنه‌های اسارت مردان ما را در چنگال نامردمان بعثی عراق را، آنچنان که در این کتاب است به تصویر کشیده باشد. این یک روایت استثنایی از حوادث تکان دهنده‌ای است که از سویی صبر و پایداری و عظمت روحی جوانمردان ما را، و از سویی دیگر پستی و خباثت و قساوت نظامیان و گماشتگان صدام را، جزء به جزء و کلمه به کلمه در برابر چشم و دل خواننده می‌گذارد و او را مبهوت می‌کند. احساس خواننده از یک سو شگفتی و تحسین و احساس عزت است، و از سویی دیگر غم و خشم و نفرت. … درود و سلام به خانواده‌های مجاهد و مقاوم حسینی./7432



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.