توقف تراکتورسازی و برتری سپاهان/استقلال صدرنشین ماند

در پایان روز دوم از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازی در خانه برابر داماش متوقف شد و سپاهان در تهران از سد نفت گذشت اما در نهایت این استقلال بود که توانست در صدر جدول باقی بماند.
سه‌شنبه، 9 آبان 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
توقف تراکتورسازی و برتری سپاهان/استقلال صدرنشین ماند

در پایان روز دوم از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازی در خانه برابر داماش متوقف شد و سپاهان در تهران از سد نفت گذشت اما در نهایت این استقلال بود که توانست در صدر جدول باقی بماند.

 

به گزارش  راسخون به نقل از ایسنا، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و داماش گیلان که از ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شده بود با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

 

تراکتورسازان می‌توانستند با پیروزی برابر حریف گیلانی خود بار دیگر صدر جدول را از استقلال پس بگیرند اما حالا با این تساوی و با توجه به پیروزی سپاهان برابر نفت تهران، با 24 امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به سپاهان، در رده دوم باقی ماندند. داماش هم با این تساوی 16 امتیازی شد و به رده یازدهم جدول راه یافت.

 

گل‌های این بازی را محمدرضا مهدوی (12) و مهدی کیانی (51) برای داماش و مهدی کریمیان (22) و محمد ابراهیمی (85) برای تراکتورسازی به ثمر رساندند.

 

یکی از نکات بسیار جالب توجه این بازی این بود که سرخ‌پوشان تبریزی در طول 90 دقیقه 5 بار توپ را به دیرک دروازه داماش کوبیدند. تراکتورسازان همچنین در اوایل بازی یک ضربه پنالتی را نیز از دست دادند.

 

جدال تیم‌های فوتبال نفت تهران و سپاهان اصفهان نیز با پیروزی 4 بر 3 سپاهان همراه شد.

 

گل‌های تیم سپاهان را در دقیقه 38 جواهیر سوکای، امید ابراهیمی (74، پنالتی و 90) و محمدرضا خلعتبری (79) وارد دروازه حریف کردند.

گل‌های تیم نفت را هادی شکوری (7 - پنالتی) گوران لوبوویچ (18 و 58) به ثمر رساندند.

 

شرایط مسابقه حتی پس از گل سوم نفت به گونه‌ای بود که انتظار می‌رفت سپاهان گل‌های بیشتری را دریافت کند اما تعویض‌های زلاتکو کرانچار که محمد غلامی، حسین پاپی و رادومیر جلاویچ را به زمین فرستاد، تاثیرگذار بود.

 

خلعتبری در دقیقه 86 ضربه خطرناکی را به سمت دروازه نفت زد که با فاصله بسیار اندکی از کنار دیرک دروازه به بیرون رفت.

 

داور این مسابقه که از ساعت 15:30 در ورزشگاه شهید دستگردی آغاز شد علیرضا فغانی بود.

 

حدود 300 نفر تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند که نیمی از آن‌ها را سپاهانی‌ها تشکیل می‌دادند. آن‌ها از ابتدا تا انتهای مسابقه تیم‌شان را تشویق کردند.

 

در جایگاه مهمانان ویژه ورزشگاه هم کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی به همراه دن گاسپار و امید نمازی حضور داشتند. علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان هم حضور داشت. همچنین با توجه به اینکه بازی بعدی تیم سپاهان برابر استقلال است مجید صالح مربی استقلال به همراه رضا رجبی و آرش برهانی به ورزشگاه آمده بودند.

 

صالح در نیمه دوم کنار نمازی نشست وبا او به گفت‌وگو پرداخت. کی‌روش یادداشت‌برداری می‌کرد و دن گاسپار هم هر ازچندگاهی با دوربین صحنه‌های بازی را دنبال می‌کرد.

 

باتسیتا بازیکن تیم نفت در دقیقه 76 از ز مین خارج شد و روی روند تهاجمی سپاهان تاثیر گذاشت.

 

با نتایج به دست آمده در روز دوم از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، استقلال تهران همچنان با 25 امتیاز و یک بازی کمتر، صدرنشین ماند. صدرنشینی آبی‌پوشان در حال حاضر تنها از سوی ملوانی‌ها تهدید می‌شود چون اگر این تیم بتواند در بازی فردا (چهارشنبه) برابر آلومینیوم با تفاضل گل بالا به پیروزی برسد، می‌تواند صدر جدول را از آن خود کند. تفاضل گل استقلال در حال حاضر 6 و ملوان 2 است.

 

توقف تراکتورسازی و برتری سپاهان/استقلال صدرنشین ماند

/110/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.