5 سینما به سینماهای نمایش‌دهنده «سلام بر فرشتگان» اضافه شد

5 سینما به سینماهای نمایش‌دهنده فیلم سینمایی «سلام بر فرشتگان» اضافه شد.
سه‌شنبه، 16 آبان 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
5 سینما به سینماهای نمایش‌دهنده «سلام بر فرشتگان» اضافه شد

ویرایش عکس خرداد 99

5 سینما به سینماهای نمایش‌دهنده فیلم سینمایی «سلام بر فرشتگان» اضافه شد.

 به گزارش راسخون به نقل از فارس، استقبال مخاطبان از فیلم «سلام بر فرشتگان» موجب شد 5 سالن به تعداد سینماهای نمایش‌دهنده این اثر سینمایی افزوده شود.

اکران فیلم سینمایی «سلام بر فرشتگان» چندی پیش در 15 سالن سینمایی در شهر تهران آغاز شد و این اثر سینمایی کودک و نوجوان در پردیس‌های سینمایی ملت، راگا، تماشا، رازی، کیان، زندگی و سینماهای کارون، شاهد، جی، پیوند و نور اکران شد.

بر اساس این گزارش، پس از استقبال خوب مخاطبان از فیلم سینمایی سلام بر فرشتگان، سینماهای آزادی، فرهنگ، سپیده و فرهنگسرای بهمن و میلاد نیز به جمع سالن‌های نمایش دهنده این اثر سینمایی افزوده شدند.

5 سینما به سینماهای نمایش‌دهنده «سلام بر فرشتگان» اضافه شد

فیلم سینمایی «سلام بر فرشتگان» به کارگردانی فرزاد اژدری و تهیه‌کنندگی حسن علیمردانی درباره کودکی است که برای جلوگیری از مرگ مادر بزرگ بیمارش آرامش شهر را بر هم می‌زند.

این اثر سینمایی تاکنون برای دانش‌آموزان 50 مدرسه در شهر تهران اکران شده و در این میان دانش آموزان تعدادی از مدارس استثنایی نیز به تماشای این اثر سینمایی نشسته‌اند.

کسب سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه بصری رایانه‌ای «امیر سحرخیز - کامران سحرخیز - هادی اسلامی» سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر، پروانه زرین بهترین فیلم «حسن، علیمردانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، پروانه زرین بهترین فیلمنامه «فرزاد اژدری» بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، دیپلم افتخار بهترین بازیگر کودک «کیمیا حسینی» بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، جایزه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی «کیمیا حسینی» بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، جایزه انجمن توان‌خواهان ذهنی و جسمی فردای اصفهان «فرزاد اژدری» بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، جایزه انجمن توان‌خواهان ذهنی و جسمی فردای اصفهان (کیمیا حسینی) بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، جایزه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی (فرزاد اژدی) بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان و جایزه جمعیت دفاع از ملت فلسطین و بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان «فرزاد اژدری» بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان از جمله افتخارات فیلم سلام بر فرشتگان است.

«علیرضا خمسه، ماه‌چهره خلیلی، شمسی فضل‌الهی، مهیار مجیب، اصغر نقی‌زاده، سیدبهرام سروری‌نژاد، مریم توکلی، طوفان مهردادیان، فرزین اژدری و کیمیا حسینی» به همراه ایلیا مجیدی بازیگران خردسال در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

پخش این اثر سینمایی را موسسه پخش «جبرئیل فیلم» برعهده دارد.

/7432/

5 سینما به سینماهای نمایش‌دهنده «سلام بر فرشتگان» اضافه شد



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.