اکران خصوصی «سلام بر فرشتگان» در بنیاد سینمایی فارابی

فیلم «سلام بر فرشتگان» روز سه‌شنبه نهم آبان‌ماه در سالن سینمای بنیاد سینمایی فارابی به طور ویژه برای هنرمندان، مدیران سینمایی و اصحاب رسانه به نمایش درمی‌آید.
شنبه، 6 آبان 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اکران خصوصی «سلام بر فرشتگان» در بنیاد سینمایی فارابی

  ویرایش عکس آذر ماه 98

فیلم «سلام بر فرشتگان» روز سه‌شنبه نهم آبان‌ماه در سالن سینمای بنیاد سینمایی فارابی به طور ویژه برای هنرمندان، مدیران سینمایی و اصحاب رسانه به نمایش درمی‌آید.
 

به گزارش راسخون به نقل از فارس، فیلم سینمایی «سلام بر فرشتگان» به کارگردانی فرزاد اژدری و تهیه‌کنندگی حسن علیمردانی روز سه شنبه نهم آبان‌ماه ساعت 15 در سالن سینمای بنیاد سینمایی فارابی به طور ویژه برای هنرمندان، مدیران سینمایی و اصحاب رسانه به نمایش درمی‌آید.

این فیلم که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد نیز حضور دارد، روزهای چهارشنبه دهم آبان‌ماه در سینما فلسطین و پنج‌شنبه یازدهم آبان‌ماه در سینما صحرا به نمایش درخواهد آمد.

فیلم سینمایی «سلام بر فرشتگان» در 15 سالن سینمایی ازجمله ‌پردیس‌های سینمایی ملت، راگا، تماشا، رازی، کیان، زندگی و سینماهای کارون، شاهد، جی، پیوند و نور (تهران) به نمایش عمومی درمی‌آید.

داستان این فیلم درباره دختر بچه‌ای هفت ساله به نام شادی است. این دختربچه مادربزرگ خودش را که در آستانه مرگ است را بسیار دوست دارد و از مرگ او در هراس است و دعا می کند که خدا مرگ را به مرخصی بفرستد. دعای او برآورده می شود اما در پس آن اتفاق هایی می افتد که دختر لین بار مرگ را برای مادر بزرگ خود آرزو می‌کند.

«سلام بر فرشتگان» از تولید های مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بوده و در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان چهار جایزه بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر خردسال، بهترین جلوه های ویژه و بهترین فیلم و همچنین سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه بصری رایانه‌ای را از  سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرده است.

در «سلام بر فرشتگان» علیرضا خمسه، ماه چهره خلیلی، شمسی فضل‌الهی، مهیار مجیب، اصغر نقی‌زاده، سیدبهرام سروری نژاد، مریم توکلی، طوفان مهردادیان، فرزین اژدری و کیمیا حسینی به همراه ایلیا مجیدی (بازیگران خردسال) نقش آفرینی می‌کنند.
 

اکران خصوصی «سلام بر فرشتگان» در بنیاد سینمایی فارابی

اسامی عوامل فیلم عبارتند از:

فیلم‌نامه نویس و کارگردان: فرزاد اژدری- مدیر فیلمبرداری: سیروس عبدلی ـ دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: علیرضا صالحی- مدیر تولید: ابوالفضل کیهانی- طراح چهره پردازی: محمدرضا قومی- طراح صحنه و لباس: سحر گوران- تدوین: حسن ایوبی- موسیقی:‌ کیوان کیارس- صدابردار: داریوش صادق‌پور- جلوه‌های بصری رایانه‌ای: امیر و کامران سحرخیز و محمدهادی اسلامی (استودیو روشنا)- مدیر تدارکات: عباس خدادادی- دستیار دوم و سوم کارگردان: اشکان سپهر و مجید مختارپور- منشی صحنه: مریم باجی- عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: معین فیوضی- دستیار اول و دوم فیلمبردار: محمد گودرزی و سینا عبدلی- دستیار نور: مصطفی محمدحسن- دستیار صدا: میثم معتمدی- دستیاران صحنه: مریم غفرانی، پرویز گلشنی و مهدی فرج‌پور- دستیار لباس: مهسا امینی‌شکیب- مجری دکور: وحید عباسی- مجریان چهره ‌پردازی: مرضیه آشتیانی و سجاد شاه‌گلدی- گروه فیلمبرداری: سعید گودرزی و معین گل‌محمدی- اپراتور دوربین: مهرداد کاظمی- بدلکاری: بدلکاران گروه 13 به سرپرستی ارشا اقدسی- شاعر: ساغر مختاری- دستیاران تدارکات: جواد مرتضوی و محمدرضا باقرزاده- حمل‌و نقل: ابراهیم خلیل‌پور، اکبر رسولیان، احمد آمره، همت‌علی گروسی، غلامعباس جباری، اصغر خدادی، سیدسعید نصراللهیان- خدمات: پیام باقری- تهیه‌کننده: حسن علیمردانی و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

/7432/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.