«نیکان و بچه غول» با حضور رامبد جوان و ویشکا آسایش کلید خورد

فیلمبرداری فیلم سینمایی «نیکان و بچه غول» با حضور بازیگرانی چون رامبد جوان، ویشکا آسایش، علیرضا خمسه و شقایق فراهانی آغاز شد.
دوشنبه، 5 تير 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
«نیکان و بچه غول» با حضور رامبد جوان و ویشکا آسایش کلید خورد

ویرایش عکس آذرماه 98

راسخون: فیلمبرداری فیلم سینمایی «نیکان و بچه غول» با حضور بازیگرانی چون رامبد جوان، ویشکا آسایش، علیرضا خمسه و شقایق فراهانی آغاز شد.

 به گزارش راسخون به نقل از فارس، فیلمبرداری فیلم سینمایی «نیکان و بچه غول» با حضور رحمان رضایی کارگردان، حبیب‌اللهیاری تهیه‌کننده، رامبد جوان، ویشکا آسایش، علیرضا خمسه، شقایق فراهانی بازیگران، اسحاق خانزادی صدابردار، سیداحمد میرعلایی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و حسن نجاریان قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی در سالن شهید فهمیده فرهنگسرای رازی آغاز شد.
حبیب‌ اللهیاری تهیه‌کننده فیلم در جمع خبرنگاران در خصوص فیلم «نیکان و بچه غول» گفت: داستان فیلم درباره پسربچه‌ای است که به دنبال یک مارمولک وارد یک دنیای خیالی می‌شود.
وی در ادامه افزود: این کار به صورت ویژوال افکت ساخته می‌شود و 70 دقیقه از فیلم در لوکیشن فرهنگسرای رازی فیلمبرداری خواهد شد.
اللهیاری افزود: این کار 7 خان دارد که نیکان باید از 7 خان آن بگذرد.
اللهیاری در خصوص سختی کار گفت: ساخت فیلم سینمایی «نیکان و بچه غول»کار بسیار سختی است و من معتقدم بودم که این فیلم سینمایی با امکاناتی که در این فیلم وجود دارد، ساخته شدنی نیست، اما خوشبختانه با چیدمان یک تیم حرفه‌ای و حمایت بنیاد سینمای فارابی توانستیم بعد از چندین ماه پیش تولید، امروز این کار را کلید بزنیم.
اللهیاری افزود: می‌دانم و معتقدم که این فیلم سینمایی یک فیلم فاخر در جشنواره فیلم فجر امسال خواهد بود که امیدواریم فیلم به این جشنواره برسد.
وی در خصوص تعداد جلسات پیش‌بینی شده برای ساخت این فیلم سینمایی گفت: فیلمبرداری این فیلم سینمایی نزدیک به 100 جلسه پیش‌بینی شده است که با برنامه‌ریزی خوب یکی از مدیران انشاء‌الله کمتر نیز خواهد شد.
به گزارش فارس، در ادامه این برنامه «سید احمد میر‌علایی» مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در جمع خبرنگاران در خصوص تهیه‌کنندگی این فیلم گفت: در این کار فارابی سرمایه‌گذاری کرده و با تهیه‌کنندگی آقایان رضایی و اللهیاری به صورت مشارکت این کار را انجام داده است و جالب اینجاست که بدانید آقای رضایی هم تهیه‌کننده و هم کارگردان هستند و حبیب اللهیاری هم تهیه‌کننده و هم مجری طرح.
میرعلایی در خصوص حرفه تهیه‌کنندگی گفت: اگر کسی می‌خواهد در کاری تهیه‌کننده باشد باید از سرمایه و حمایت پشتیبانی کند، به همین دلیل است که پیشنهاد بنیاد سینمایی فارابی این است که تهیه‌کنند‌گی و کارگردانی کار از هم مجزا باشند و من معتقدم که این مطلب هم به نفع سینما و هم به نفع بیت‌المال خواهد بود و من هم به عنوان کسی که می‌خواهم به تهیه‌کنندگان بودجه‌ای بدهم باید نگران سرمایه‌ام باشم و ما با توجه به این موضوع با اکثر کارگردانانی که به بنیاد مراجعه می‌کنند مشکل داریم، زیرا فکر می‌کنند که حتما خودشان باید تهیه‌کنندگی و کارگردانی را برعهده بگیرند.
میرعلایی افزود: متأسفانه یکی از مشکلات ما این است که تهیه‌کنندگی را سخت گرفته‌اند و فکر می‌کنند که می‌توانند تهیه‌کننده باشند اما تهیه‌کننده باید از بودجه و فیلم خود صیانت کنند و معتقدم که تهیه‌کننده باید اثر‌گذار باشد و به نحو احسن کار خود را انجام دهند./7432

شما می توانید آخرین اخبارایران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رسانی راسخون"مشاهده نمایید.

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.