برخی با دشمنی مرا گران ترین بازیگر سینما معرفی می کنند

بازیگر فیلم سینمایی ˈزن، مرد، زندگیˈ گفت: عده ای به دشمنی قصد دارند مرا گرانترین بازیگر سینمای ایران معرفی کنند در صورتی که این امر صحت ندارد.
شنبه، 14 ارديبهشت 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
برخی با دشمنی مرا گران ترین بازیگر سینما معرفی می کنند

ویرایش عکس آذرماه 98

بازیگر فیلم سینمایی ˈزن، مرد، زندگیˈ گفت: عده ای به دشمنی قصد دارند مرا گرانترین بازیگر سینمای ایران معرفی کنند در صورتی که این امر صحت ندارد.

به گزارش راسخون به نقل از ایرنا ،ˈلیلا اوتادیˈ در برنامه تلویزیونی هفت که اختصاص به مسایل روز سینمای ایران دارد یادآور شد:شایعاتی مبنی بر اینکه من گرانترین بازیگر سینمای کشور هستم گاه در فضای اینترنتی منتشر می شود که صحت ندارد.

وی توضیح داد: این اقدام یک دشمنی بوده و معتقدم بازیگر به هر حال در فروش یک اثر سینمایی اثرگذار است.

این بازیگر سینما با استقبال از اختصاص سهام فیلم به بازیگر افزود: می توان درصدی از فروش فیلم را به عنوان سهام به بازیگر اختصاص داد و در این صورت بازیگر در سود و ضرر یک اثر سهیم است.

اوتادی همچنین خواستار ساماندهی دستمزدها و قرارداد بازیگران با پروژه های سینمایی شد و تاکید کرد که اگر فروش یک اثر زیاد باشد تهیه کننده حاضر نمی شود درصدی از فروش کل را به یک بازیگر اختصاص دهد.

وی همچنین گفت: بازیگران، ورزشکاران و چهره های سرشناس اساسا دچار حاشیه می شوند اما گاه ارتباط موثر با رسانه ها و خبرنگاران در این مهم اثرگذار است.

به گفته این بازیگر سینما، فیلمنامه فیلم زن، مرد زندگی اثری قابل توجه بود و به همین دلیل بازی در این فیلم را پذیرفتم.

ˈمهدی ودادیˈ کارگردان فیلم زن، مرد زندگی نیز یادآور شد که این اثر با بودجه دو جوان ساخته شد.

وی تاکیدکرد: پس از ساخت فیلم ˈپسران مهتابˈ، به این اثر پروانه نمایش داده نشد و تا چهار سال نیز به من پروانه ساخت نمی دادند بنابراین از سینما دور شدم.

این کارگردان تلویزیونی توضیح داد: برای امرار معاش در این سال ها بیشتر تله فیلم و سریال های مختلف کار می کردم و از سینما دور بودم.

ودادی گفت: فیلم زن، مرد، زندگی از قصه روایی خوبی برخوردار است و معتقدم قابلیت های جذب مخاطب را دارد اما این اثر از تبلیغات موثری برخوردار نیست.

فیلم زن، مرد، زندگی اکنون در برخی سینماهای تهران در حال اکران است. سحر قریشی، لیلا اوتادی و نیما شاهرخ شاهی از بازیگران این فیلم هستند.

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.