با دل 70 میلیون بازی می‌کنند

افضلی: با اسم کلمبیا فقط یاد جنگ می‌افتادم!/غیرممکن است تغییر و تحولات صورت نگیرد

کارشناس فوتسال گفت: غیرممکن است که با این نتیجه فوتسال تغییر و تحولات صورت نگیرد.
دوشنبه، 22 آبان 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
افضلی: با اسم کلمبیا فقط یاد جنگ می‌افتادم!/غیرممکن است تغییر و تحولات صورت نگیرد

کارشناس فوتسال گفت: غیرممکن است که با این نتیجه فوتسال تغییر و تحولات صورت نگیرد.

به گزارش راسخون، حسین افضلی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص حذف تیم ملی از رقابت‌های جام جهانی فوتسال، عنوان کرد: در این دوره از مسابقات ما حتی احتیاج به مربی هم نداشتیم. پیش از مسابقات هم گفتم بازیکنان انگیزه زیادی برابر تیم‌های بزرگ دارند، اما مشکل ما بازی با تیم‌های ناشناخته است.

وی ادامه داد: پس از شکست برابر حریفان به دنبال توجیه هستیم. اولین حربه ما هم داوری است. نمی‌خواهم بگویم صانعی بد یا خوب بود. مشکل ما بزرگ‌تر از این حرف‌ها است. تیم ملی چهار سال است برنامه ندارد. به علت منافع شخصی خود دست به کارهای ناصلاحی زدند. زمانی که تیم ملی موفق است که دست به تغییرات نمی‌زنیم.

کارشناس فوتسال با اشاره به اینکه صانعی گناهکار نیست، خاطرنشان کرد: صانعی یکی از دوستان خوب من است، اما معتقدم او تجربه کافی را نداشت و برای این میدان بزرگ زود بود. ما به تایلند باختیم و برابر کلمبیا هم بازی را واگذار کردیم. توپ و میدان هم در اختیار شما باشد، اما نتیجه مهم است. تیم ملی آرامش کافی نداشت.

وی افزود: زمانی که تیم به بن‌بست می‌خورد باید تغییر آهنگ بازی دهد تا به گل برسد، اما ما چنین اقدامی را انجام ندادیم. آن هم به این علت که آرامش کافی در تیم نبود. کادر فنی باید تمام حواشی را جمع کند و به بازیکنان قوت قلب دهد. ما در این دوره از مسابقات حتی بدون مربی هم می‌توانستیم موفق باشیم. حریفان سختی نداشتیم. کلمبیا که فوتسال ندارد، هر موقع اسم کلمبیا را می‌شنوم یاد جنگ می‌افتم.

افضلی در مورد مدیریت فوتسال تصریح کرد: مدیریت ما ضعیف است. ما سلایق شخصی را فدای مسائل فوتسال کردیم. شما ببینید ما کجا بودیم و الان کجا هستیم؟ اگر شرایط ادامه یابد بدتر هم می‌شویم. هر موقع نتیجه نمی‌گیریم از حربه شانس، داور و سایر موارد استفاده می‌کنیم. ما در این دوره از مسابقات قرعه بسیار مناسبی داشتیم که خود ما هم نمی‌توانستیم آن را بچینیم، اما به علت اینکه تمرکز نداشتیم خیلی زود از مسابقات حذف شدیم.

این کارشناس فوتسال در مورد حذف فوتبال جوانان و فوتسال در شب گذشته یادآور شد: با دل 70 میلیون بازی می‌کنند. هر حرفی هم که می‌زنیم کسی نیست گوش کند. پس از رقابت‌های آسیایی گفتیم که باید تغییر و تحولات صورت گیرد، اما این واقعیت را قبول نکردند. چرا نمی‌خواهند بپذیرند. اگر تغییر و تحولات صورت نگیرد حتماً ما باید کاری انجام دهیم. هرچند که غیرممکن است تغییر و تحولات نباشد.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.