تیم ملی نوجوانان درتورنمنت اسپانیا و قزاقستان شرکت می‌کند

دوستی‌مهر : 60 درصد تیم را تغییر دادیم / تورنمنت روسیه برای‌مان بسیار مفید است

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان از تغییرات 60 درصدی در ترکیب بازیکنان تیمش خبر داد و گفت: حضور در تورنمنت روسیه برای افزایش تجربه ملی‌پوشان فوق‌العاده موثر است و بنا داریم در تورنمنت اسپانیا و قزاقستان هم شرکت کنیم.
سه‌شنبه، 14 آذر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دوستی‌مهر : 60 درصد تیم را تغییر دادیم / تورنمنت روسیه برای‌مان بسیار مفید است

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان از تغییرات 60 درصدی در ترکیب بازیکنان تیمش خبر داد و گفت: حضور در تورنمنت روسیه برای افزایش تجربه ملی‌پوشان فوق‌العاده موثر است و بنا داریم در تورنمنت اسپانیا و قزاقستان هم شرکت کنیم.

به گزارش راسخون، علی دوستی‌مهر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضور تیم ملی فوتبال نوجوانان در تورنمنت روسیه اظهار کرد: این تورنمنت به تعبیری یک جام جهانی کوچک خواهد بود که تیم‌های باکیفیتی از اروپا در آن شرکت می‌کنند. قطعا به کسب تجربه هرچه بیشتر بازیکنان تیم نوجوانان کمک زیادی می‌کند چون سطح تورنمنت‌هایی که روسیه برگزار می‌کند بسیار بالاست.

وی در واکنش به اینکه آیا پیش‌بینی سرمای هوای مسکو را کرده‌اید، گفت: بله، خب آنجا هوا بسیار سرد است اما مسئولان برگزاری رقابت‌ها قطعا شرایط استانداردی را برای برگزاری بازی‌ها ایجاد می‌کنند. ضمن اینکه این بازیکنان نوجوان با بازی در آن شرایط آبدیده خواهند شد. مشکلی از این بابت نداریم و معتقدیم این تورنمنت به آمادگی هرچه بیشتر تیم کمک زیادی می‌کند. تیم ما با ترکیه، فنلاند و قزاقستان در یک گروه قرار دارد که حریفان آسانی نیستند.

سرمربی تیم نوجوانان با بیان اینکه تمام برنامه‌ی اردوها و بازی‌های تدارکاتی پیشنهادی‌اش را در اختیار فدراسیون قرار داده است، افزود: ریز به ریز برنامه تمرین‌های تیم نوجوانان را تا مهرماه سال آینده، زمان حضور در جام جهانی امارات، به فدراسیون داده‌ایم و حتی ساعت تمرین‌ها هم در این برنامه مشخص شده است. همچنین درخواستی برای بازی‌های تدارکاتی داشته‌ایم و با توجه به دید مثبتی که فدراسیون به تیم ملی نوجوانان دارد امیدواریم این درخواست‌ها محقق شود.

وی از حضور احتمالی تیم نوجوانان در تورنمنت اسپانیا و قزاقستان طی یک سال آینده خبر داد و گفت: پس از حضور در تورنمنت روسیه به احتمال فراوان در فروردین‌ماه سال 92 در تورنمنت تدارکاتی دیگری در اسپانیا شرکت خواهیم کرد. در اردیبهشت هم احتمالا به تورنمنت قزاقستان می‌رویم. بنا بر درخواستی که داشتیم احتمالا در اسفندماه بازی تدارکاتی با یک حریف آفریقایی خواهیم داشت که یا آن تیم به ایران می‌آید و یا ما به آفریقا می‌رویم. خوشحالیم که فدراسیون تلاش می‌کند تا تیم نوجوانان به عنوان تنها تیم راه یافته به جام جهانی به بهترین شکل آماده شود.

دوستی مهر در پاسخ به این سوال که تیم ملی نوجوانان نسبت به دو ماه پیش که در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کرد، چقدر تغییر کرده است به ایسنا گفت: حدود 50 تا 60 درصد از بازیکنان تیم نوجوانان تغییر کرده‌اند و این یک تغییرات اساسی در تیم ملی به حساب می‌آید. پیش‌بینی می‌کنم اگر برنامه‌هایمان در 10 ماه باقی مانده تا جام جهانی به شکل خوب و منظمی اجرا شود، می‌توانیم صاحب تیم خوب، آماده و قدرتمندی برای جام جهانی 2013 امارات شویم. سرمایه‌گذاری‌های فدراسیون قطعا در این راستا تاثیرگذار خواهد بود. ما باید سخت کار کنیم تا بتوانیم در جام جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.