قرارداد صادق گودرزی با تیم ثامن‌الحجج(ع) سبزوار فسخ شد

نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک لندن به دنبال تیم!

بر اساس اعلام سرپرست کمیته لیگ فدراسیون کشتی قرارداد صادق گودرزی نایب قهرمان المپیک 2012 لندن با تیم ثامن الحجج(ع) فسخ شد.
چهارشنبه، 15 آذر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک لندن به دنبال تیم!

بر اساس اعلام سرپرست کمیته لیگ فدراسیون کشتی قرارداد صادق گودرزی نایب قهرمان المپیک 2012 لندن با تیم ثامن الحجج(ع) فسخ شد.

 به گزارش راسخون به نقل از فارس، مسئولان تیم ثامن‌الحجج (ع) سبزوار که عنوان قهرمانی فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد را یدک می‌کشند با توپ پر وارد بازار نقل و انتقالات فصل جاری لیگ شدند به طوری که مسئولان این تیم در همان ابتدا از عقد قرارداد با حسن رحیمی، مهدی تقوی و صادق گودرزی 3 ملی‌پوش المپیکی کشتی آزاد خبر دادند.

این در حالی بود که مطابق قوانین هر تیم مجاز به استفاده از تنها 2 ملی‌پوش در رقابت‌های لیگ است که مسئولان ثامن اعلام کردند تقوی در لیگ کشتی نخواهد گرفت و به عنوان مشاور در کنارشان خواهد بود. چندی نگذشت که نظر ثامنی‌ها عوض شد و تصمیم به استفاده از تقوی در لیگ گرفتند و همزمان اقدام به جذب داوید خوتسیاشویلی کشتی‌گیر وزن 74 کیلوگرم تیم ملی گرجستان و دارنده مدال برنز جهان در سال 2011 گرفتند.

همین موضوع باعث شد تا شایعه خارج شدن نام گودرزی از فهرست ثامن شنیده شود، شایعه‌ای که خیلی زود به واقعیت پیوست و با اعلام عباس نمازیان، سرپرست کمیته لیگ فدراسیون کشتی، قرارداد گودرزی با ثامن فسخ و وی به عنوان کشتی‌گیر آزاد اعلام شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که محسن کاوه، سرمربی ثامن، بعد از جذب کشتی‌گیر گرجستانی  از حضور صادق گودرزی به عنوان مشاور در کنار تیم خبر داد موضوعی که بعد از اعلام نمازیان و فسخ قرارداد گودرزی اعتبارش را از دست داد.

با توجه به این شرایط نایب قهرمان المپیک لندن حالا دنبال تیم می‌گردد و می‌تواند به عنوان کشتی‌گیر آزاد تا پیش از پایان زمان نقل و انتقالات به تیم دیگری بپیوندد.

بدین ترتیب حسن رحیمی و مهدی تقوی در اوزان 55 و 66 کیلوگرم به عنوان ملی‌پوش برای تیم ثامن الحجج (ع) کشتی خواهند گرفت.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.