نشست رویانیان با قائم مقام آ.ث‌میلان

گالیانی : با پرسپولیس به عنوان پر طرفدارترین تیم آسیا همکاری می‌کنیم

قائم مقام باشگاه ‌آ.ث.میلان ایتالیا در دیدار با محمد رویانیان گفت: امیدواریم با پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا همکاری کنیم.
پنجشنبه، 16 آذر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
گالیانی : با پرسپولیس به عنوان پر طرفدارترین تیم آسیا همکاری می‌کنیم

قائم مقام باشگاه ‌آ.ث.میلان ایتالیا در دیدار با محمد رویانیان گفت: امیدواریم با پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا همکاری کنیم.

به گزارش راسخون و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان پس از نشست با معاون فدراسیون فوتبال ایتالیا، بازدید از شبکه تلویزیونی مدیا ست، حضور در ورزشگاه سن سیرو و تماشای بازی سه شنبه شب میلان با زنیت سن پترزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا، همچنین  حضور در تمرین صبح چهارشنبه روسونری‌ها (میلان)‌، عصر دیروز با حضور در باشگاه ایتالیایی با مقام‌های همچون  آدریانو گالیانی و فرانکو باره‌سی گفت‌وگو کرد.در این نشست همچنین آریدو برایدا مدیر ورزشی باشگاه و پائولو مائورتاولا مدیر روابط بین الملل این باشگاه قدیمی نیز حضور داشتند.

در این نشست مدیر پرسپولیس به اتفاق حمید استیلی، رئیس شورای آکادمی  و امیر مشیری،

سرپرست روابط بین الملل باشگاه با طرفین ایتالیایی درباره مباحث ورزشی، اقتصادی و فرهنگی به تبادل نظر پرداختند.

در این نشست گالیانی ضمن خیر مقدم به مقام‌های ایرانی از حضور آنها در ورزشگاه سن سیرو و تماشای بازی میلان تشکر کرد و گفت: آ.ث.میلان باشگاه بزرگ و پرافتخاری است . خوشحالیم با مدیران باشگاهی دیدار می کنیم که پر طرفدارترین تیم قاره بزرگ آسیا است. امیدواریم همکاری خوبی با این باشگاه پرطرفدار داشته باشیم و مفاد تفاهم نامه ای که از مدت ها پیش در مکاتبات رسمی مورد بررسی قرار گرفته، پس از نهایی شدن در این نشست اجرایی شده و زمینه ای برای تعامل دو جانبه باشد.

وی افزود: در هر زمینه ای که تمایل داشته باشید، آمادگی خود را برای همکاری مستمر و تاثیرگذار اعلام می کنیم. دوست داریم تفاهم نامه هایی که امضاء می کنیم، جنبه اجرایی داشته باشد.

در این نشست قائم مقام باشگاه ایتالیایی سوالات متعددی در مورد باشگاه ایرانی، تاریخچه آن و سایر مسائل از نفر اول پرسپولیس پرسید و همچنین درباره شانس صعود تیم ملی ایران به جام جهانی سوالاتی را مطرح کرد. وی ابراز امیدواری کرد تیم ایران بتواند بار دیگر در مسابقات برزیل 2014 حضور داشته باشد.

رویانیان نیز همکاری باشگاهش با میلان را مایه خوشحالی 30 میلیون هوادار ایرانی دانست و درباره سرخ‌پوشان پایتخت از طریق پخش کلیپی توضیحات مفصلی ارائه داد تا روسای تیم سنتی شهر میلان در جریان تاریخچه، افتخارات بازیکنان بین المللی پرسپولیس، وضعیت کنونی آن همچنین امکانات باشگاه قرار گیرند.

در پایان این جلسه گالیانی پیراهن تیم میلان را در حالی که نام رئیس پرسپولیس در پشت آن حک شده بود، را اهدا کرد.در مقابل پیراهن شماره 2 سرخ‌پوشان تهرانی را به همراه شال گردن، پرچم و تابلو فرش ایرانی هدیه گرفت.

مدیر عامل پرسپولیس همچنین  در این نشست گفتگویی با فرانکو باره‌سی، کاپیتان پیشین ایتالیا و میلان که اکنون به عنوان مسئول کمیته پیشکسوتان باشگاه فعالیت می‌کند، انجام داد و از وی دعوت کرد در صورت تمایل، تیم پیشکسوتان باشگاهش  را برای برگزاری دیداری خیریه با پیشکسوتان پرسپولیس به ایران بیاورد.

باره‌سی پرطرفدار بودن پرسپولیس را یکی از ویژگی های خاص باشگاه ایرانی دانست و عنوان کرد و این نکته که تیم تهرانی توانسته در دو دهه اخیر بازیکنانی را به باشگاه های مطرح اروپا ترانسفر کند، نشان دهنده تاثیرگذاری در فوتبال ایران و آسیا است.

این مقام میلانی نیز به میهمانان ایرانی پیراهن تیم باشگاهش را هدیه کرد.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.