فینال تورهای جهانی پینگ‌پنگ- چین

نوشاد با شکست حریف فرانسوی گام نخست را محکم برداشت

مسابقات فینال تورهای جهانی امروز با برگزاری رقابت های زیر 21 سال و پیروزی نماینده ایران در شهر هانگ ژو چین آغاز شد.
پنجشنبه، 16 آذر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نوشاد با شکست حریف فرانسوی گام نخست را محکم برداشت

مسابقات فینال تورهای جهانی امروز با برگزاری رقابت های زیر 21 سال و پیروزی نماینده ایران در شهر هانگ ژو چین آغاز شد.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، نوشاد عالمیان در اولین مسابقه مرحله گروهی پیکارهای زیر 21 سال فینال تورهای جهانی در هانگ ژو چین موفق شد حریف قدرتمند خود، سیمون گایوزی با رنکینگ جهانی 15 از فرانسه را با حساب 4 بر 2 شکست دهد.

عالمیان که چند روز پیش موفق شد تا رتبه چهارم رنکینگ بازیکنان زیر 21 سال جهان صعود کند و یک رکورد تاریخی از خود بجای بگذارد صبح امروز به مصاف حریف فرانسوی خود رفت. وی در گیم‌های  نخست و چهارم (11 بر 9 ) ( 12 بر 10 ) بازی را به حریف خود باخت، اما در گیم های دوم ، سوم، پنجم و ششم با نتایج(11 بر 9 )،( 11 بر 6 )،( 14 بر 12 ) و ( 11 بر 5 ) به پیروزی دست یافت تا اولین گام برای صعود از گروه خود را محکم بردارد.

در دیگر دیدار گروه دو پاتریک فرانزیسکا از آلمان 4 بر صفر کریستان کارلسون از سوئد را شکست داد تا به عنوان جدی ترین رقیب نوشاد عالمیان در این گروه باشد.

دور دوم مرحله گروهی ساعت 14:45 به وقت محلی برگزار می شود که طی آن نوشاد عالمیان به مصاف پاتریک فرانزیسکا از آلمان می رود تا تکلیف صعودش به مرحله دوم را مشخص کند.

در بازی‌های گروه یک و در دور نخست اولین حادثه رخ داد و فنگ چن سنگاپوری موفق شد 4 بر یک چن آن سید یک بازیها از تایپه را شکست دهد و در مسابقه دوم این گروه یونگ سیک جونگ از کره جنوبی موفق شد در یک مسابقه نفس گیر با نتیجه 4 بر 3 یوتو موراماتسو بازیکن دفاعی ژاپن را شکست دهد.

مسابقات زیر 21 سال فینال تورهای جهانی با حضور 8 بازیکن برتر مردان و زنان برگزار می‌شود و دارای 63 هزار دلار جایزه نقدی است که سهم قهرمان این رقابت ها 25000 دلار خواهد بود.



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.