26 فیلم جشنواره فیلم فجر در قزوین اکران می شود

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، از اکران 26 فیلم جشنواره فیلم فجر در قزوین خبر داد.
پنجشنبه، 5 بهمن 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
26 فیلم جشنواره فیلم فجر در قزوین اکران می شود

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، از اکران 26 فیلم جشنواره فیلم فجر در قزوین خبر داد.

به گزارش راسخون ˈمهدی رمضانیˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در مقایسه با دوره گذشته اکران فیلمهای این جشنواره رشد قابل توجهی داشته است بطوری که در سال گذشته تنها هفت فیلم در استان اکران شد.

وی اظهار کرد: این فیلم ها از چهاردهم تا بیست و سوم بهمن ماه سال جاری از ساعت 14 تا 22، در قالب چهار سانس اکران می شود.

رمضانی ادامه داد: اکران این فیلم ها تنها در سینما مهتاب قزوین صورت می گیرد و حتی سینما بهمن نیز ظرفیت فنی اکران این فیلم ها را ندارد، زیرا این فیلم ها باید در سینماهایی که مجهز به سیستم پخش دیجیتالی است، اکران شود.

این مسوول خاطرنشان کرد: زیباتر از زندگی به کارگردانی مهدی شاه حسینی، برلین منهای هفت به کارگردانی رامتین لوافی، هیس دختران فریاد نمی زنند به کارگردانی پوران درخشنده و غیره از جمله عناوین فیلم های این جشنواره است که در قزوین اکران خواهد شد.

این مسوول اضافه کرد: قیمت هر برگ بلیت در صورت تک فروشی، 35 هزار ریال است و چنانچه سازمان ها، نهادها و دستگاه ها تمایل به رزرو بلیت به صورت کلی و یا سری داشته باشند، این اداره کل برای فروش بلیت ها بصورت کلی 30 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که متمایل به خرید بلیت به صورت کلی هستند، می توانند برای آگاهی از چگونگی تهیه و قیمت، با شماره تلفن 3691404 -0281 تماس حاصل کنند.

/7432/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.