تولید 3 لوح فشرده جدید اسلامی

کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی موسسه بوستان کتاب از انتشار 3 لوح فشرده جدید که حاوی مجموعه آثار مولفین این موسسه است، خبر داد.
پنجشنبه، 23 خرداد 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تولید 3 لوح فشرده جدید اسلامی

  کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی موسسه بوستان کتاب از انتشار 3 لوح فشرده جدید که حاوی مجموعه آثار مولفین این موسسه است، خبر داد.  
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری حوزه، کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب با اعلام این خبر گفت: چندی پیش مجموعه آثار علامه طباطبایی (ره) و آیت الله ابراهیم امینی بر روی CD منتشر شد و در دسترس پژوهشگران و علاقه مندان به مطالعه و تحقیق قرار گرفت.  در حال حاضر نیز  بوستان کتاب در حال آماده سازی  3 لوح فشرده جدید مجموعه آثار مرحوم آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی، مجموعه آثار علامه حسن زاده آملی و مجموعه آثار موسسه فرهنگی  تربیتی توحید  است.
مهدی محدثی در توضیح محتوای این لوح های فشرده و نام کتاب هایی که در این نرم افزار عرضه می شوند، افزود: حکمت فاطمی، معیار شرک در قرآن، شرح خطبه حضرت زهرا (س)، تفسیر سوره مبارکه حمد و راه رستگاری مجموعه کتاب هایی است که بوستان کتاب از آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی  چاپ و منتشر کرده است.
 وی ادامه داد: مجموعه آثار علامه حسن زاده آملی نیز شامل بیش  از  60 عنوان با عناوینی چون شرح فارسی اسفار (10 جلد)،  هزار و یک کلمه (7 جلد)، تفسیر منهج الصادقین (5 جلد)، شرح فصوص الحکم خوارزمی، قیصری (2جلد)، دروس هیئت (2 جلد)، کلیله و دمنه، الهی نامه و ... می باشد
محدثی همچنین مجموعه آثار موسسه فرهنگی – تربیتی توحید را جمعا شامل 14 عنوان با عناوینی چون آنچه والدین و مربیان باید بدانند، آنچه معلمان و مربیان باید بدانند، آنچه پسران  باید بدانند، آنچه دختران باید بدانند، آنچه کودکان و نوجوانان باید بدانند، والدین و مربیان مسئول، تربیت برتر و ... برشمرد.
کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب در خصوص قابلیت های این لوح های فشرده ابراز داشت: این نرم افزارها قابلیت جستجو در متن و فهرست و ذخیره سازی و پرینت را دارند که باعث تسهیل و سرعت در کار ها شده و  پژوهشگران و محققان می توانند به راحتی از مطالب این کتاب ها استفاده کنند.
براساس اعلام بوستان کتاب، وی در پایان یادآور شد: تولید این لوح های فشرده با همکاری موسسه بوستان کتاب و مرکز تحقیقات کامپیوتری نور در مراحل پایانی کار است و  به زودی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
/7432/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.