همایش مبلغان اعزامی دهه مهدویت برگزار شد

همایش تخصصی مبلغان اعزامی دهه مهدویت، به همت دفتر تبلیغات اسلامی، در قم برگزار شد.
پنجشنبه، 30 خرداد 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
همایش مبلغان اعزامی دهه مهدویت برگزار شد
   ویرایش عکس دی ماه 98

همایش تخصصی مبلغان اعزامی دهه مهدویت، به همت دفتر تبلیغات اسلامی، در قم برگزار شد.
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری حوزه در این همایش که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات در سخنانی با تبریک خلق حماسه سیاسی، گفت: با حضور گسترده مردم در انتخابات حماسه سیاسی مد نظر رهبر انقلاب محقق شد و امیدواریم با همت آحاد مردم و مسوولین، حماسه اقتصادی نیز محقق شود.
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی یادآورشد: صدا و آوایی که از حوزه صادر می شود، صدا و نوای وحدت و همگرایی است؛ بنابراین مبلغان باید همیشه سعی کنند مردم را با حقایق دین و واقعیات اجتماع آشنا نمایند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت مسئله تبلیغ، افزود: رسالت اصلی دفتر تبلیغات ساماندهی امور فرهنگی وتبلیغی در حوزه علمیه است و مسئله مهدویت نیز از مهمترین مسایلی است که باید در این عصر به آن توجه کرد.
حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد تاکید کرد: طلاب در حقیقت ادامه دهندگان مسیر نورانی انبیای الهی هستند و به رغم تحمل مشکلات فراوان، همچنان در این مسیر پیشگام بوده اند و امسال نیز که مشکلات مالی در سراسر کشور وجود داشت، ذره ای از زیر بار مسوولیت خود شانه خالی نکردند.
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مبلغین قطعا با پرسش های متعدد و بعضا خاص از سوی جوانان مواجه می شوند، باید سعی شود آنان را با مسایل به طور شفاف و بدون تنگ نظری آشنا کرد.
/7432/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
اخبار مرتبط