شادمانه رادیو معارف برای بانوی کرامت

رادیو معارف به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ویژه برنامه هایی را روی آنتن می‌برد.
شنبه، 16 شهريور 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شادمانه رادیو معارف برای بانوی کرامت
ویرایش عکس آذرماه 98

رادیو معارف به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ویژه برنامه هایی را روی آنتن می‌برد .
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ همزمان با میلاد با سعادت کریمه اهل بیت علیها سلام و سالروز گشایش رادیو معارف، ویژه برنامه زنده «روی موج فضیلت» تقدیم شنوندگان می‌شود. در این برنامه حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر مدیر رادیو معارف با حضور در برنامه به تبیین اهداف تاسیس رادیو معارف، چشم انداز و افق پیش روی این رادیو، برنامه‌ریزی برای مهندسی پیام و ارائه الگوی سبک زندگی اسلامی- ایرانی مبنی بر منویات مقام معظم رهبری و ارائه گزارشی از تلاش‌های انجام شده در این شبکه رادیویی می‌پردازد .  در بخش دیگر برنامه نیز با مدیران سابق رادیو معارف گفتگو خواهد شدضمن اینکه در بخش گزارشی برنامه ، علاوه بر ارتباط با گزارشگران، نظرات و توقعات مردمی در مورد این رادیوی دینی منعکس می‌شود و به سوالات شنوندگان نیز در این مورد پاسخ داده خواهد شد .

 
ویژه برنامه زنده «روی موج فضیلت» کاری از گروه معارف و جامعه به سردبیر تهیه کنندگی ابوالفضل سلیمانی نیز در سالروز میلاد حضرت معصومه (س) شنبه 16 شهریور 92 از ساعت 17:00 تقدیم شنوندگان همیشه همراه رادیو معارف خواهد شد .
 
به همت گروه‌های معارف و فقه، معارف و اندیشه، معارف و ثقلین و همکاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، برنامه‌های پرسمان  نیز از جوار بارگاه ملکوتی آن حضرت در شهر مقدس قم به صورت زنده تقدیم شنوندگان صدای فضیلت و فطرت می‌شود.
 
 شنوندگان و علاقمندان به برنامه‌های پرسمان تربیتی، پرسمان اعتقادی، پرسمان قرآنی و پرسمان تاریخی می‌توانند از یکشنبه 17 شهریور 92 ساعت 18:00 با حضور در صحن حضرت صاحب الزمان حرم کریمه اهل بیت سلام الله علیها علاوه بر طرح سوالات خود، شاهد اجرای زنده این برنا‌مه‌ها باشند.
 
ویژه برنامه زنده «بانوی کرامت» نیز در این روز تقدیم شنوندگان صدای فضیلت و فطرت می‌شود . در این برنامه کارشناسانی همچون سرکار خانم‌ها خدابخشی، فرشته تختی و حاج احمدی به بررسی و تبیین جنبه‌های الگویی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برای نسل امروز به ویژه دختران جوان، دریافت سبک از عزت و جایگاه رفیع آن حضرت  و صفات برجسته ایشان از قبیل: عفت و حیا، معصومیت اکتسابی، علم آموزی و عالمه بودن، عبادت و بندگی خدا در جوانی، عجین کردن علم و عبادت با حضور اجتماعی و موثر، ولایتمداری و ... می‌پردازند.
 
 گزارش مردمی و میان‌برنامه‌های شاد ویژه میلاد از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است.
 
گفتنی است؛ ویژه برنامه «بانوی کرامت» کاری از گروه معارف و فقه به سردبیر تهیه کنندگی اعظم ایرانی و اجرای محبوبه شیرعلی شنبه 16 شهریور 92 از ساعت 9:00 صبح به مدت 120 دقیقه تقدیم شنوندگان فرهیخته رادیو معارف می شود. علاقمندان می‌توانند رادیو معارف را علاوه بر گیرنده‌های دیجیتالی (ست تاپ باکس) بر روی موج FM  ردیف 96 مگاهرتز دریافت کنند.

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.