«جمشید مشایخی» و «پژمان» مهمانان ویژه «گلخانه»

«جمشید مشایخی» و عوامل سریال «پژمان» فردا مهمان برنامه گلخانه خواهند بود.
چهارشنبه، 1 آبان 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
«جمشید مشایخی» و «پژمان» مهمانان ویژه «گلخانه»

ویرایش عکس تیر 99

«جمشید مشایخی» و عوامل سریال «پژمان» فردا مهمان برنامه گلخانه خواهند بود.

به گزارش راسخون به نقل ازفارس ، شبکه سه سیما هر ساله به مناسبت فرارسیدن عید ولایت و با هدف تکریم بزرگترین عید شیعیان که در آن ولایت تثبیت شد، ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده که برخی از آنها به شرح زیر است:

گلخانه

برنامه زنده گلخانه با حضور بازیگران و هنرمندان مجموعه پژمان( پژمان جمشیدی، محراب قاسم خانی، شقایق دهقان، رضا کریمی ، بیژن بنفشه خواه و.. ) و میهمان ویژه استاد جمشید مشایخی  با اجرای محمدرضا حسینیان و شاهین جمشیدی ،پنجشنبه 2 آبان از ساعت 10تا 11:30و13:30 تا 14:15 به روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

برنامه گلخانه کاری از واحد پخش شبکه سه سیما  به تهیه کنندگی محمد حسین حسین‌خانی است که روزهای پنجشنبه ساعت 10و  جمعه ها بعد از پخش اخبار شبانگاهی به صورت زنده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

خنده بازار

این برنامه کاری از گروه اجتماعی است که در 2 قسمت 45 دقیقه ای چهارشنبه اول آبان ساعت 19:45و  پنجشنبه 2 آبان ساعت 7:50 به پخش می رسد .این برنامه به تهیه کنندگی  فرید شب خیز با نگاه ویژه به مسائل و موضوعات اخلاقی با رویکرد طنز در قالب بخشهای متنوع نمایشی چون شیتیله‌ها، اوشین، باجه، فال، در شک و ...پخش خواهد شد.

کلید

مسابقه کلید در 2 قسمت 50 دقیقه ای به تهیه کنندگی  و کارگردانی  حسین فردرو کاری از گروه اجتماعی است  که پنجشنبه 2آبان  ساعت 23:30و جمعه 3آبان ساعت 1:10پخش می شود .این مسابقه  در فضایی کاملا  شاد و مفرح  با  حضور زوج های جوان  وبستگان هر زوج بعنوان یاور شرکت کنندگان اصلی ، در زمینه های  معلومات  عمومی و سایر مهارتهای زندگی به رقابت می پردازند.اجرای برنامه به عهده مسعود روشن پژوه است.

منظومه گل

این برنامه از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه  در 2 قسمت 20 دقیقه ای به تهیه کنندگی حسن محمدیان مفرد چهارشنبه  اول آبان ساعت 19:00 و پنجشنبه 2آبان  ساعت 17:00 به سرگذشت و مجاهدت های علمی آیت ا... علامه امینی (ره) نویسنده کتاب الغدیر می پردازد.

 خطبه خوانی غدیر

پنجشنبه 2 آبان بعد از اذان ظهر ،ساعت 12:10خطبه غدیر بطور زنده از قم ،حرم مطهر حضرت معصومه (س) پخش می شود.

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.