ارائه سامانه وبلاگ تبیان با ساختاری متفاوت و امکانات جدید

محمد رضا زینلی مدیر سامانه وبلاگ تبیان گفت: سامانه وبلاگ تبیان با امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرتفه است.
شنبه، 30 آذر 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ارائه سامانه وبلاگ تبیان با ساختاری متفاوت و امکانات جدید

  ویرایش عکس دی ماه 98

مدیر سامانه وبلاگ تبیان گفت: سامانه وبلاگ تبیان با امکانات جدید در اختیار کاربران قرار گرتفه است.

به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) محمد رضا زینلی، مدیر سامانه وبلاگ تبیان با اشاره به این سامانه اظهار کرد: تبیان از زمان شروع به کار تاکنون، تمام همت خود را در توسعه سه ضلع مثلث محتوا، شبکه و کاربر معطوف داشته است. اینکه چقدر توانسته‌ایم در راستای تحقق این هدف آرمانی گام برداریم، داوری‌اش با کاربران است اما این را به خوبی می‌دانیم که کاربران ما، سرمایه‌ها و اساس اقتدار ما هستند.
وی ادامه داد: تعهد در قبال کاربر، ما را ملزم می‌کند تا سرویس‌های کاربرمحور خود را به طور مداوم، بهبود ببخشیم.
 

ارائه سامانه وبلاگ تبیان با ساختاری متفاوت و امکانات جدید

مدیر سامانه وبلاگ تبیان تصریح کرد: یکی از سرویس‌های نسبتا قدیمی و محبوب سایت، سامانه وبلاگ‌نویسی تبیان است. آخرین به روز‌رسانی این سرویس، به 25 خرداد سال 90 مربوط می‌شود.
وی بیان کرد: با گذشت بیش از دو سال، اینک با تلاش شبانه‌روزی متخصصان فنی و اجرایی تبیان، «تبلاگ» با ظاهری جدید و ساختاری متفاوت، با تأکید بر توسعه و بهبود رابط کاربری و گرافیکی، آماده بهره‌برداری است.
زینلی اظهار کرد: در پاره‌ای از تغییرات و ویژگی‌های مهم سامانه جدید وبلاگ تبیان، شامل مدیریت آپلود فایل پیشرفته با پشتیبانی از تمام پسوندها و فرمت‌های رایج به صورت لینک مستقیم (100مگابایت) به تمام وبلاگ‌نویسان، سیستم آمارگیر پیشرفته در مدیریت وبلاگ برای کاربران، سیستم اطلاع‌رسانی از طریق پیامک به مدیر وبلاگ، بهبود سرعت بارگذاری و پشتیبان‌گیری کامل از وبلاگ در تمام بازه‌های زمانی است.

وی بیان کرد: از دیگر تغییرات سامانه می‌توان به ویرایش‌گر (ادیتور) قدرتمند با قابلیت کارکرد آسان، امکان اتصال دامنه به وبلاگ، امکان ارسال مطالب وبلاگ به شبکه اجتماعی تبیان، امکان ارسال مستقیم مطالب بخش‌های مختلف سایت تبیان (صوت، فیلم، مقالات، کتابخانه) به وبلاگ، اضافه شدن قالب‌های زیبا و متفاوت با امکانات فنی بالا(در حال کامل شدن) اشاره کرد.
7432



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.