آئین پایانی جشنواره ملی وبلاگ نویسی «بوی سیب» برگزار می شود

در مجموع هزار و 790 نفر در این جشنواره شرکت کردند و دو هزار و 540 اثر به جشنواره ارسال شد که از میان آنها 141 اثر به مرحله دوم راه یافت و در نهایت 22 اثر برگزیده شد. طالبی نیا عنوان کرد: میانگین سنی افراد شرکت کننده 24 سال است که 64 درصد آن را مردان و مابقی را بانوان تشکیل می دهند. ..
چهارشنبه، 2 ارديبهشت 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آئین پایانی جشنواره ملی وبلاگ نویسی «بوی سیب» برگزار می شود
 ویرایش عکس آذرماه 98

آئین پایانی دومین جشنواره ملی وبلاگ نویسی «بوی سیب» پنج شنبه، سوم اردیبهشت ماه در قم برگزار می شود.

به گزارش راسخون به نقل از (ایکنا) ، حجت الاسلام والمسلمین سعید طالبی نیا، دبیر دومین جشنواره ملی وبلاگ نویسی«بوی سیب» اول اردیبهشت ماه در نشستی خبری با اعلام این خبر گفت: در مراسم اختتامیه این جشنواره در مجموع از 22 نفر از برگزیدگان مرحله نهایی در بخش های مختلف تقدیر خواهد شد و نفرات برتر جوایزی مانند کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، سکه بهار آزادی و ... دریافت خواهند کرد.
وی افزود: در مجموع هزار و 790 نفر در این جشنواره شرکت کردند و دو هزار و 540 اثر به جشنواره ارسال شد که از میان آنها 141 اثر به مرحله دوم راه یافت و در نهایت 22 اثر برگزیده شد.
طالبی نیا عنوان کرد: میانگین سنی افراد شرکت کننده 24 سال است که 64 درصد آن را مردان و مابقی را بانوان تشکیل می دهند.
وی افزود: بیش از 22 درصد از شرکت کنندگان را شاغلان، 33 درصد را دانشجویان، 20 درصد را مابقی قشرها و مابقی را دانش آموزان تشکیل می دهند.
دبیر دومین جشنواره ملی وبلاگ نویسی بوی سیب تصریح کرد: این جشنواره از محرم سال قبل قمری با موضوع عاشورا در بخش های مختلفی مانند وبلاگ نویسی، نوا و نما، بخش جنبی و بخش ویژه آغاز شده بود.
طالبی نیا عنوان کرد: در بخش وبلاگ نویسی، 1500 نفر، در بخش نوا و نما، 100 نفر، در بخش جنبی، 150 نفر و در بخش ویژه 40 نفر شرکت کردند که 10 نفر در بخش نخست، چهار نفر در بخش دوم، سه اثر در بخش جنبی و پنج اثر در بخش ویژه حایز دریافت جایزه شدند که اسامی نفرات در مراسم اختتامیه اعلام می شود.
وی افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره از ساعت 17 تا 19 در ساختمان معاونت آموزش نهاد رهبری در دانشگاه ها واقع در بلوار جمهوری اسلامی برگزار می شود و از محمدحسین صوفی، معاون صدای سازمان صدا و سیما و یکی از شخصیت های حوزوی برای سخنرانی دعوت شده است و شرکت کنندگان در این مراسم در خاتمه به صورت دسته جمعی از ضریح در حال ساخت حرم مطهر امام حسین(ع) در قم بازدید و زیارت خواهند کرد.
طالبی نیا در پایان با بیان اینکه هزینه جشنواره در مقایسه با سایر جشنواره ها اندک است، تاکید کرد: برپایی چنین جشنواره هایی جهاد فی سبیل الله و مبارزه با دشمن است.
همچنین حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر، رئیس رادیو معارف در این نشست در سخنانی اظهارکرد: بسیاری با موعود گرایی کنار آمده اما هنوز با قیام امام حسین (ع) مشکل دارند و می خواهند خط امام حسین (ع) را منحرف کنند.
محمد لطفی نیاسر اضافه کرد: امام حسین (ع) در عاشورا خلاصه نمی‌شود، بلکه باید تمامی ابعاد زندگی ایشان در نظر گرفته شده و مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: اتکاء به منابع غنی و بهره ‌گیری از ادبیات وبلاگ‌نویسی از جمله منابعی بوده که به وبلاگ نویسان در این طرح معرفی شده است.
 
/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پیشنهادات شما هستیم :
news@rasekhoon.net


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.