اصل تراکم و تجمیع را در فضای مجازی ایجاد کنیم

نجفی با تأکید بر این‌که هر آنچه مربوط به شیعه می‌شود، باید در فضای مجازی تولید شود، گفت: باید اصل تراکم و تجمیع را در فضای مجازی ایجاد کنیم تا بتوانیم شیعه را از مظلومیت در بیاوریم.
سه‌شنبه، 1 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اصل تراکم و تجمیع را در فضای مجازی ایجاد کنیم

 ویرایش عکس دی ماه 98

 نجفی سولاری با تأکید بر این‌که هر آنچه مربوط به شیعه می‌شود، باید در فضای مجازی تولید شود، گفت: باید اصل تراکم و تجمیع را در فضای مجازی ایجاد کنیم تا بتوانیم شیعه را از مظلومیت در بیاوریم.

به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، آئین اختتامیه نخستین جشنواره خبرگزاری‌ها در نشریات الکترونیک و رسانه‌های بر خط امام رضا(ع) امروز یکم بهمن‌ ماه، در سالن همایش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حشتمی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشادی اسلامی، حسن نجفی سولاری، رئیس رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اساتید حوزه ارتباطات و رسانه‌ها برگزار شد.

در این مراسم، حسن نجفی سولاری، رئیس رسانه‌های دیجیتالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مظلومیت شیعه و امام رضا(ع) در فضای مجازی گفت: ما باید بتوانیم مانند بعضی از عرصه‌ها که قدرتمند وارد شدیم، در عرصه مجازی هم برای مظلومیت شیعه فعالیت کنیم.

وی افزود: هر آنچه که مربوط به امام رضا(ع) در فضای مجازی می‌شود، باید تولید شود و تبدیل به محصول دیجیتال شود، چرا که بُعد زمان و مکان را در می‌نوردد.
رئیس رسانه‌های دیجیتالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: باید اصل تراکم و تجمیع را در فضای مجازی ایجاد کنیم تا بتوانیم شیعه را از مظلومیت در بیاوریم. باید تمام محتوای موجود را دیجیتال کنیم. تجمیع و تراکم اطلاعات در فضای مجازی الزاماً می‌تواند شیعه را جهانی کند.
7432



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما