ابراهیم‌زاده : لغو اردوی تیم ملی برای فوتبال ایران خوب نیست

مربی و کارشناس فوتبال معتقد است اگر مسئولان فدراسیون، به دنبال نتیجه‌گیری تیم ملی در جام جهانی هستند، باید آن را از همه لحاظ حمایت کنند.
پنجشنبه، 10 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ابراهیم‌زاده : لغو اردوی تیم ملی برای فوتبال ایران خوب نیست

مربی و کارشناس فوتبال معتقد است اگر مسئولان فدراسیون، به دنبال نتیجه‌گیری تیم ملی در جام جهانی هستند، باید آن را از همه لحاظ حمایت کنند.
 
به گزارش راسخون، منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره لغو اردوی تیم ملی فوتبال ایران در آفریقای جنوبی به دلیل مشکلات مالی و نبود بازیکنان کلیدی و حضورشان در قطر اظهار کرد: اگر شرایطی به وجود نیاید تا تیم ملی از لحاظ مالی حمایت شود، تمام برنامه‌های دیگر منتفی خواهد شد. بنابراین این تنها باشگاه‌ها نیستند که باید با تیم ملی همکاری کنند و بازیکنان را در زمان مناسب در اختیار کی‌روش قرار دهند. آیا بازیکنان لژیونر هم اجازه دارند در زمانی که کی‌روش می‌خواهد به تیم ملی دعوت شوند؟ وقتی به بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ‌های خارجی چنین اجازه‌ای ندهند، پس بقیه هم نمی‌توانند هر زمان که بخواهند به تیم ملی بروند.
 
وی افزود: به هیچ وجه برای فوتبال ایران خوب نیست که یک اردو به خاطر مشکلات مالی لغو شود. اگر اوضاع به همین منوال باشد، اصلا نمی‌توان موفقیتی را برای تیم ملی متصور شد. اگر واقعا می‌خواهند در جام جهانی به دنبال نتیجه باشند، باید امکانات و شرایط در اختیار تیم ملی قرار دهند. اما در این میان نمی‌توان در مورد دادن بازیکن به تیم ملی تنها به تیم‌های ایرانی فشار آورد چون قانون فیفا برای همه است. نمی‌توان حق را فقط به باشگاه‌های خارجی داد.
 
مربی فوتبال همچنین درباره بحث دیگر این روزهای فوتبال پیرامون به خدمت گرفتن مربی‌های خارجی بی‌کارنامه تصریح کرد:‌ من سیاست باشگاه‌ها را نمی‌دانم چون انتخاب مربی سلیقه‌ای است اما یک پیشنهاد دارم. همان طور که گفتند دروازه‌بان خارجی نمی‌تواند به فوتبال ایران بیاید، باید برای مربی هم همین کار را بکنند. زمانی گفتند اگر می‌خواهید بازیکن از آسیا بیاورید، باید در تیم ملی آن کشور باشد. برای بازیکنان اروپایی هم چارچوب تعیین کردند. این پیش‌شرط را فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گذاشت. برای مربیان هم می‌توانند چنین قانونی وضع کنند.
 
سرمربی تیم فوتبال راه آهن سورینت در بخش دیگری از گفت‌وگویش با ایسنا در رابطه با وضعیت تیمش در مسابقه‌های لیگ برتر نیز عنوان کرد: هم راه آهن و هم بقیه تیم‌ها به دنبال این هستند تا به پلی‌آف نروند و بالاتر از رده چهاردهم قرار گیرند چون پلی‌آف هم ریسک دارد. ما هم تلاش‌مان را می‌کنیم تا در رده‌ای بالاتر از چهاردهم قرار گیریم با این وجود مشکلاتی در رابطه با باشگاه و حاشیه‌ها هنوز وجود دارد. تعهدی که به بازیکنان داشتند پرداخت نشده و سختی‌ها همچنان دنبال ماست. این تعهدات قرار بود از ابتدا پرداخت شود اما مدام امروز و فردا کردند.
 
ابراهیم‌زاده در پاسخ به این پرسش که چرا وحید طالب‌لو هنوز به تمرین‌های تیمش بازنگشته است، بیان کرد: طالب‌لو از بازی با گسترش فولاد در تمرین‌ها حاضر نشده و با من هم صحبت نکرده است. نمی‌دانم دلیلش چیست، فقط می‌دانم نیامده و دیگر پیگیرش نیستم.
 
وی در پایان درباره گلایه میلاد نوری از پیگیری نکردن مصدومیتش توسط کادر فنی خاطرنشان کرد:‌ اتفاقاً هر روز وضعیت نوری را از دکتر شهاب می‌پرسم. نوری قرار بود هفته آینده به تمرین بیاید و کارش را شروع کند. من همه این‌ها را از دکتر شهاب پرسیده‌ام و او گفته که نوری از هفته آینده به تیم اضافه می‌شود.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.