آیت الله طبسی :

شبکه ولایت اعتقادات مردم را در برابر هجمه‌های وهابیت تکفیری حفظ می‌کند

استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که شبکه ولایت دین و اعتقادات مردم را در برابر شبهات و هجمه‌های وهابیت تکفیری حفظ می‌کند، گفت : پاسخ به شبهات دشمنان اسلام ناب از اهداف مهم شبکه ولایت است.
چهارشنبه، 7 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شبکه ولایت اعتقادات مردم را در برابر هجمه‌های وهابیت تکفیری حفظ می‌کند

استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که شبکه ولایت دین و اعتقادات مردم را در برابر شبهات و هجمه‌های وهابیت تکفیری حفظ می‌کند، گفت : پاسخ به شبهات دشمنان اسلام ناب از اهداف مهم شبکه ولایت است.
 
به گزارش راسخون به نقل از رسا، آیت الله نجم‌الدین طبسی استاد حوزه علمیه عصر امروز در مراسم چهارمین سالگرد تأسیس شبکه جهانی ولایت که در مدرسه امیر المؤمین(ع) قم برگزار شد، با تبریک به مناسبت مبعث پیامبر اسلام، گفت: بعثت پیامبر اسلام یکی از منت‌های بزرگ الهی به بشریت است.
 
وی نعمت ولایت را از دیگر نعمت‌های بزرگ الهی به بشریت خواند و افزود: شبکه ولایت که در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و حقانیت ایشان گام بر می‌دارد، یکی از پرتوهای منت‌های الهی است.
 
استاد حوزه علمیه با اشاره به تأثیر شبکه جهانی ولایت بر روی افراد خارج از کشور،‌ ابراز کرد: بنده در سفرهای خارجی که داشته‌ام شاهد لطف و عنایت مردم به برنامه‌های شبکه ولایت بوده‌ام.
 
کارشناس شبکه ولایت با بیان این‌که شبکه ولایت دین و اعتقادات مردم را در برابر شبهات و هجمه‌های وهابیت تکفیری حفظ می‌کند، اظهار داشت: البته در برخی از بخش‌ها دچار نقائصی هستیم که باید بر طرف شود.
 
آیت الله طبسی ادامه داد: به اذعان شیعیان خارج از کشور شبکه ولایت تنها شبکه‌ای است که مدافع مکتب تشیع است و درخواست آنها از ما این است که مدت زمان برنامه‌ها بیشتر شود.
 
وی حمایت‌های آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی از شبکه ولایت را در پیشبرد برنامه‌های این شبکه مؤثر خواند و گفت:‌ حضور و تلاش اساتید و کارشناسان حوزوی نیز به بهبود برنامه‌های این شبکه کمک کرده است.
 
استاد حوزه علمیه یکی از اهداف اصلی شبکه ولایت را ارتقا و بالا بردن سطح فرهنگی پیروان اهل بیت(ع) دانست و ابراز کرد:‌ جلوگیری و پاسخ به شبهات دشمنان اسلام ناب از دیگر اهداف این شبکه است.
 
کارشناس شبکه ولایت ادامه داد: از افتخارات کارشناسان و دست اندرکاران این شبکه این است که عقاید شیعه ترویج و جلوی تبلیغات دشمن گرفته می‌شود.
 
آیت الله طبسی با بیان این‌که وهابیت تکفیری و دشمنان اسلام با استفاده از رسانه‌ها در گذشته یکه تاز میدان بودند،‌ افزود: امروز دیگر وضعیت گذشته را ندارند و تنها به دنبال حفظ عقاید خود هستند.
 
وی با بیان این‌که اهل سنت نیز از برنامه‌های شبکه ولایت تقدیر می‌کنند، گفت: اهل سنت از این‌که در برنامه‌های شبکه ولایت بحث‌های استدلالی و منطقی و به دور از توهین ارائه می‌شود راضی هستند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.