در گفت‌وگویی :

کفاشیان : پیروزی بر نیجریه دور از دسترس نیست

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان معتقد است که اگر به انجام بازی قابل قبول فکر کنیم، برد برابر نیجریه هم دور از دسترس نخواهد بود.
دوشنبه، 26 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کفاشیان : پیروزی بر نیجریه دور از دسترس نیست

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان معتقد است که اگر به انجام بازی قابل قبول فکر کنیم، برد برابر نیجریه هم دور از دسترس نخواهد بود.
 
به گزارش راسخون، علی کفاشیان در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص دیدار ایران و نیجریه اظهار داشت: باید با بچه‌های تیم صحبت کنیم که بازی خوبی را مقابل نیجریه و حتی آرژانتین و بوسنی برگزار کنند.
 
وی افزود: انشاالله بتوانیم نمایش خوبی در بازی‌های جام جهانی داشته باشیم که این مسابقات نمایش فوتبال در دنیاست. میلیون‌ها مشتاق فوتبال این بازی‌ها را می‌بینند که بسیاری از آنها متخصص فوتبال هستند و بازی تیم‌های دیگر را با تیم‌های خودشان مقایسه می‌کنند.
 
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با بیان اینکه برد و باخت چندان مهم نیست، خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم بازی‌های خوب و قابل قبولی انجام دهیم در آینده کمک زیادی به ما خواهد کرد. برد و باخت چندان مهم نیست، چون نوع بازی‌ها در جام جهانی قضاوت خواهد شد.
 
کفاشیان ادامه داد: اگر بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم می‌توانیم در آینده بگوییم که فوتبال ما رشد کرده است. به این شکل کشورهای زیادی خواهان بازی با ما خواهند شد که این موضوع به پیشرفت فوتبال ما کمک می‌کند، اما اگر بازی‌های قابل قبولی و خوبی نداشته باشیم همه می‌گویند که جای ایران در این مسابقات نبوده است. ما به این موضوع فکر می‌کنیم و اگر روی این مسئله تمرکز داشته باشیم، برد برابر نیجریه هم دور از دسترس نیست.
 
وی همچنین به دیدار امشب تیم ملی فوتبال کشورمان برابر نیجریه اشاره کرد و گفت: اگر بتوانیم برابر نیجریه بازی خوب و قابل قبولی انجام دهیم و بچه‌ها راضی شوند، مطمئن هستم در 2 بازی آینده هم با روحیه عالی و خوب بازی می‌کنیم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان اظهار داشت:‌ مهم این است که اکنون فوتبال‌مان را به جهان نشان می‌دهیم که ما در زمین و میدان چه کاره‌ایم و چه فوتبالی ارائه می‌کنیم. این از همه چیز مهم‌تر است.
 
کفاشیان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه به جز شعار «افتخار پارس» چه شعاری را برای تیم ملی انتخاب می‌کند، گفت: قطعاً شعارهای بسیار زیادی بوده و انتخاب شده اما شعار «حمایت ملی از تیم ملی» شعار خوبی بود که همه مردم حمایت کردند و البته آنها از تیم ملی انتظارهایی نیز دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: بچه‌ها با صعودشان به مسابقات جام جهانی نشان دادند که توانایی بالایی دارند و بعد از آن هم یک سال زحمت کشیده‌اند. به خصوص در یکی، دو ماه اخیر که در اردوها حضور داشتند، زحمات زیادی کشیده‌اند تا به مردم نشان بدهند قدردان زحمات آنها هستند و می‌خواهند توقعات را برآورده کنند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.